اخبار داغ

به دنبال حادثه روز گذشته؛

خدام بارگاه رضوی به یاری حادثه دیدگان تصادف زنجیره‌ای محور مشهد- نیشابور شتافتند

خدام بارگاه رضوی به یاری حادثه دیدگان تصادف زنجیره‌ای محور مشهد- نیشابور شتافتند
حادثه دیدگان تصادف زنجیره‌ای محور مشهد- نیشابور از محل حادثه به ایستگاه صلواتی جواد الائمه(علیه‌السلام) ملک آباد منتقل شده‌اند و در این محل مورد پذیرایی خادمان حرم مطهر حضرت رضا(علیه‌السلام) قرار گرفته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آستان نیوز، رئیس اداره کفشداران آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی حادثه تصادف زنجیره‌ای محور مشهد- نیشابور که طی آن حدود ۶۰ خودرو با یک دیگر تصادف کردند، حادثه دیدگان در ایستگاه صلواتی جواد الائمه(علیه‌السلام) آستان قدس رضوی اسکان یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

احمد میرزاده افزود: حادثه دیدگان با هماهنگی دستگاه‌های ذیصلاح و بوسیله اتوبوس‌های سپاه پاسداران از محل حادثه به ایستگاه صلواتی جواد الائمه(علیه‌السلام) ملک آباد منتقل شده‌اند و در این محل مورد پذیرایی خادمان حرم مطهر حضرت رضا(علیه‌السلام) قرار گرفته‌اند.

,

وی با بیان اینکه خدام بارگاه مطهر رضوی در این ایستگاه صلواتی تلاش دارند مناسب‌ترین شرایط را برای اسکان مطلوب حادثه دیدگان را فراهم آورند، عنوان کرد: با توجه به بارندگی امروز و سرمای هوا سیستم‌های گرمایشی فعال و حدود ۱۶۰ تخته فرش نیز از حرم مطهر رضوی به این ایستگاه انتقال داده شده است؛ همچنین ۵ هزار پرس غذا در وعده نهار و ۳ هزار پرس در وعده شام میان حادثه دیدگان توزیع شده است.

,

وی گفت: ایستگاه صلواتی جواد الائمه ویژه خدمت رسانی به حادثه دیدگان این تصادف زنجیره ای که عموماً زائران بارگاه مطهر رضوی بوده اند، فعال شده است.

,

گفتنی است؛ به علت بارندگی و ایجاد مه غلیظ در محور مشهد-نیشابور ۶۰ خودرو بصورت زنجیره‌ای با یکدیگر تصادف کردند که متأسفانه طی آن ده‌ها تن مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه