اخبار داغ

حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد؛

تحقق اقتصاد مقاومتی، حرکتی در جهت ارتقاء امنیت ملی/قاچاق کالا به عنوان یک ضد ارزش باید مورد نفرت عمومی باشد/دست‌اندرکاران اقتصادی باید برای ایجاد بازار عرضه محصولات تلاش کنند

تحقق اقتصاد مقاومتی، حرکتی در جهت ارتقاء امنیت ملی/قاچاق کالا به عنوان یک ضد ارزش باید مورد نفرت عمومی باشد/دست‌اندرکاران اقتصادی باید برای ایجاد بازار عرضه محصولات تلاش کنند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قاچاق کالا به عنوان یک ضد ارزش باید مورد نفرت عمومی باشد، زیرا فلج کننده تولید ملی و ضربه زننده به استقلال کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آستان نیوز، عضو مجلس خبرگان رهبری شامگاه جمعه ۴ فروردین ماه در حاشیه بازدید از «نمایشگاه مهر درخشان ۲» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این قبیل نمایشگاه‌ها می‌تواند مشوقی برای تولید ملی باشد، خاطرنشان کرد: تولید ملی دست رنج زنان و مردان این مرز بوم است که با خلاقیت، هنر و نوآوری عجین شده و رنگ و بوی فرهنگ ایرانی اسلامی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان حمایت از تولید ملی را جلوه‌ای از اقدامات فرهنگ ساز معرفی و بیان کرد: آستان قدس رضوی در راستای رسالت فرهنگی خود، حمایت از تولید ملی و رواج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را برای خود یک رسالت می‌داند و نمایشگاه مهر درخشان نیز در همین راستا برپا شده است.

,

 

,

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۶ به عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» تصریح کرد: این نامگذاری تنها یک شعار برای نقش بستن بر روی تابلوها و پرچم‌ها نیست، این نام نقشه راهی است که تمام مردم و مسئولان باید در تمام لایه‌های زندگی و تصمیم گیری بر اساس آن عمل کنند.

,

 

,

*تحقق اقتصاد مقاومتی، حرکتی در جهت ارتقاء امنیت ملی

, *تحقق اقتصاد مقاومتی، حرکتی در جهت ارتقاء امنیت ملی,

 

,

عضو مجلس خبرگان رهبری هر اقدامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را حرکتی در جهت ارتقا امنیت ملی خواند و افزود: امروز تولید ملی ارزش و مقوله‌ای مهم است که در امنیت و استقلال کشور نقش دارد؛ دشمنان به دنبال وابسته‌ کردن ملت ایران هستند و به هیچ عنوان استقلال این مردم را بر نمی‌تابند.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی تولید ملی را زیربنای اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: سخن گفتن از اقتصاد مقاومتی بدون توجه به تولید ملی و مبارزه با قاچاق کالا، راه به جایی نخواهد برد و تا زمانی که تولید ملی قدرت نیابد، اقتصاد مقاومتی نیز شکل نخواهد گرفت.

,

 

,

* قاچاق کالا به عنوان یک ضد ارزش باید مورد نفرت عمومی باشد

, * قاچاق کالا به عنوان یک ضد ارزش باید مورد نفرت عمومی باشد,

 

,

وی با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان باید با تولید محصولات باکیفیت در جهت توسعه و رونق اقتصاد کشور گام بردارند، ابراز کرد: با ایجاد فضای رقابتی در میان تولید کنندگان داخلی، تولیدکنندگان را باید موظف به تولید کالایی با کیفیت بالا کرد، تا مردم دیگر رغبتی برای خرید کالاهای خارجی نداشته باشند.

,

 

,

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه قاچاق کالا یک ضد ارزش است، آنچنان که رهبر معظم انقلاب آن را حرام دانسته‌اند، تصریح کرد: قاچاق کالا به عنوان یک ضد ارزش باید مورد نفرت عمومی باشد، زیرا فلج کننده تولید ملی و ضربه زننده به استقلال کشور است.
*سیاست آستان قدس در سال ۹۶؛ توانمندسازی محرومان

,
, *سیاست آستان قدس در سال ۹۶؛ توانمندسازی محرومان,

 

,

وی نمایشگاه مهر درخشان را اقدامی نمادین و الگویی برای حمایت از تولید ملی برشمرد و بیان کرد: سیاست آستان قدس رضوی در سال ،۹۶ توانمندسازی محرومان است، قطعاً توانمندسازی می‌تواند مثمر ثمرتر از کمک‌های مقطعی باشد.

,

 

,

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی در محضر حضرت رضا(علیه‌السلام) موظف است، در زمینه رواج ارزش‌های تعریف شده در جامعه تلاش کند، بیان کرد: یکی از زمینه‌های ترویج حمایت از تولید ملی که شعار سال نیز می‌باشد، برپایی چنین نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌هایی بوده که نشان دهنده و معرفی کننده دست‌رنج تولیدکنندگان داخلی است.

,

 

,

*دست‌اندرکاران اقتصادی باید برای ایجاد بازار عرضه محصولات تلاش کنند

, *دست‌اندرکاران اقتصادی باید برای ایجاد بازار عرضه محصولات تلاش کنند,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی با ابراز امیدواری از اینکه برپایی نمایشگاه «مهر درخشان» بتواند در جهت ترویج خرید کالای ایرانی مؤثر باشد، گفت: یکی از اقدامات بسیار مهم برای حمایت از تولیدکننده داخلی، بازاریابی است و دست اندر کاران اقتصادی باید برای ایجاد بازار عرضه محصولات تلاش کنند.
گفتنی است؛ دومین نمایشگاه «مهر درخشان» با هدف عرضه کالای فرهنگی برای خانواده ایرانی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در ورودی باب الجواد(علیه‌السلام) حرم مطهر رضوی دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه