اخبار داغ

معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان لنده:

موگرمون «بهشت گمشده» جنوب ایران/جایی که تنها زیبایی طبیعت را می توان تماشا کرد+ تصاویر

موگرمون «بهشت گمشده» جنوب ایران/جایی که تنها زیبایی طبیعت را می توان تماشا کرد+ تصاویر
چشمه ساران سرد و آب و هوای خُنک در دل تابستان گرم و سوزان و جاری شدن روان آب ها در زمستان در منطقه تفریحی گردشگری موگرمون باعث هجوم گردشگران مناطق گرمسیری و سردسیری شهرستان های لنده، بهبهان، کهگیلویه و سایر استان های کشور به این منطقه گردشگری در لنده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازخبرلنده، «موگرمون» که به بهشت گمشده شهرت دارد همچون نگینی در شهرستان لنده و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد می‌درخشد و دارای جاذبه گردشگری و تفریحی مثل رودخانه جن بوده که با داشتن طبیعتی با درختان بسیار زیبا و آب زلالی که از دل کوه می‌جوشد تفرجگاه زیبا و دل‌نشینی را برای گردشگران به وجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

, ,

, ,

, ,

در فاصله 10 کیلومتری ضلع شرقی شهرستان لنده منطقه ای زیبا و بکر واقع شده که موگرمون نام دارد، وجود چشمه ساران سرد و آب و هوای خُنک در دل تابستان گرم و سوزان در منطقه تفریحی گردشگری موگرمون باعث هجوم گردشگران مناطق گرمسیری از شهرستان های لنده، بهبهان، کهگیلویه و سایر شهرستان های استان خوزستان به این منطقه گردشگری در لنده شده است.

,

, ,

, ,

, ,

در کنار این منطقه تفریحی گردشگری زیبا سه مزرعه بزرگ پرورش ماهی قزل آلا و شالیزارهای برنج وجود دارد که وجود نیزارها و درختچه های زیبای مُورد(نوعی درختچه خشبو است که در صنایع داروسازی و عطر سازی کاربرد دارد)که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است.

,

, ,

, ,

تفرجگاه زیبا و دل نشینی که باعث می شود گردشگران زیادی را از شهرستان های گرمسیری استان چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد و خوزستان و سایر مناطق استان های کشور به این منطقه زیبا فرا خواند.

,

, ,

حضور گردشگران اصفهانی، تهرانی، یزدی و مشهدی در این منطقه زیبا و تفریحی باعث شده است که سالانه برحجم این گردشگران افزوده شود.

,

, ,

, ,

هرچند مسئولان شهرستان لنده باید نسبت به آسفالت جاده دسترسی این منطقه و ایجاد سرویس های متعدد بهداشتی همت کنند.

,

, ,

, ,

آب و هوای مطبوع، درختانی با سایه ساری زیبا، چشم اندازی زیبا و وجود چشمه های مختلف در این منطقه زیبا باعث شده است که همچون نگینی زیبا در استان کهگیلویه وبویراحمد خودنمایی کند و به «بهشت گمشده جنوب ایران» معروف شود.

,

, ,

, ,

, ,

طبیعت زیبا و بکر منطقه گردشگری "موگرمون" گوشه‌ای از لطف خداوند است که چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند و در این روزها میزبان خوبی برای گردشگران و مسافران نوروزی خواهد بود.

,

فیلم این منطقه زیبا را می توانید {اینجا} مشاهده نمایید.

, اینجا,

سید اسماعیل میری

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه