اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان:

راه علاج مشکلات اقتصادی کشور، وارد کردن اجناس لوکس خارجی نیست/ یکی از اولویت های اساسی جوانان، اشتغال است

راه علاج مشکلات اقتصادی کشور، وارد کردن اجناس لوکس خارجی نیست/ یکی از اولویت های اساسی جوانان، اشتغال است
مولوی بلال مقدسیان با بیان اینکه راه علاج مشکلات اقتصادی کشور، وارد کردن اجناس لوکس خارجی نیست، گفت: مسوولان راه علاج را در تولید داخلی ببینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نامگذاری سال 96 به "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال"، گفت: نامگذاری عنوان هر سال از طرف رهبر معظم انقلاب بر اساس تدابیر حکیمانه ایشان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های اساسی و مهم جوانان بیکار ما نیاز به شغل و درآمد است، افزود: مسوولان دولتی باید برای همه افرادی که بیکار هستند اشتغال آفرینی و برای آنها کار ایجاد کند.

,

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان با تاکید بر اینکه همه باید از اجناس و کالاهای تولید داخل استفاده کنند، بیان کرد: چون با مصرف و استفاده کالاهای ایرانی، برای افراد بیکار بیشتری شغل ایجاد می شود.

,

مولوی بلال مقدسیان با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان یکی از استان هایی است که بر اساس آمارها بالاترین نرخ بیکاری در کشور را دارد، اضافه کرد: دولت با ایجاد کارخانه ها و کارگاه ها این نیاز اساسی جوانان بیکار سیستانی و بلوچستانی را مرتفع کند.

,

وی با بیان اینکه اگر کارخانه بافت بلوچ که در دولت هفتم تعطیل شده بود، رونق سابق خود را به دست بیاورد و احیاء شود، برای جوانان زیادی اشتغال آفرینی می شود، تصریح کرد: خیلی از این نگرانی ها در خصوص اشتغال آفرینی جوانان برطرف می شود.

,

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان با اشاره به اینکه همانطور که مقام معظم رهبری بارها بر اقتصاد مقاومتی تاکید داشته اند و حتی عناوین سال های اخیر را با اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده اند، عنوان کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی است.

,

مولوی بلال مقدسیان با تاکید بر اینکه علاج مشکلات اقتصادی کشور با وارد کردن اجناس خارجی که عمده آن مصرفی و لوکس است، برطرف نمی شود، خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند: "اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج مشکلات کشور است"، پس مسوولان راه علاج را در تولید داخلی ببینند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه