اخبار داغ

سفر روحانی به کردستان انتخاباتی است/ مردم کردستان از عملکرد دولت تدبیر و امید رضایت ندارند

سفر روحانی به کردستان انتخاباتی است/ مردم کردستان از عملکرد دولت تدبیر و امید رضایت ندارند
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: از دولت روحانی در این چهار سال انتظار می رفت به آرای 91 درصد حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد و آرای 72 درصدی مردم کردستان در انتخابات 92 با سفر دو روزه نه چند ساعته به این استان احترام بگذارد و بیشتر به مشکلات آنها رسیدگی می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زریوار خبر، منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر حجت الاسلام حسن روحانی رئیس دولت تدبیر و امید در پنجم فروردین به استان و بهره برداری از چندین پروژه صنعتی، کشاورزی، انرژی و عمران به ارزش بیش از 2750 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای تعدادی در کردستان، گفت: رئیس جمهور قرار است روز شنبه 5 فروردین در فرودگاه سنندج بصورت ویدئو کنفرانس چند طرح و پروژه را افتتاح کند. وی افزود: سفر ویژه رئیس جمهور به استان کردستان در مجموعه می تواند مفید است اما آنچه مایه تاسف است میزان بالای بیکاری در استان کردستان است که با وجود وعده های داده شده به مردم هنوز در حرف و شعار باقی مانده است.

مرادی با بیان اینکه سفر ریاست محترم جمهور در تعطیلات نوروز خیلی جالب نیست، گفت: افتتاح چندین پروژه که اغلب آنها متعلق به دوره های گذشته است در کمتر از دو ماه به انتخابات معنی دار است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه از رویکرد دکتر روحانی  نسبت به نمایندگان استان کردستان، افزود: در یکسال اخیر و با آغاز به کار مجلس دهم رئیس جمهور حتی یک جلسه با مجمع نمایندگان استان کردستان برگزار نکرده است و انتظار می رفت رئیس جمهور پیش از سفر به کردستان با مجمع نمایندگان استان جلسه ای برگزار می کرد تا درددل مردم را از سوی نمایندگان مردم بشنود.

مرادی خاطر نشان کرد: مشکل اصلی مردم کردستان بیکاری بیش از 60 درصدی، زیر ساخت های جاده ای، آب و ارتباطات است .

وی با اشاره به سفر چند ساعته روحانی در سالهای گذشته به استان کردستان ، گفت: از دولت روحانی در این چهار سال انتظار می رفت به آرای 91 درصد حوزه انتخابیه  مریوان و سروآباد و آرای 72 درصدی مردم کردستان در انتخابات 92 ریاست جمهوری با سفر حداقل دو روز به این استان احترام می گذاشت و بیشتر به مشکلات آنها رسیدگی می کرد.

این نماینده مجلس گفت: مردم در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد از عملکرد دولت روحانی رضایت ندارند و گلایه نمایندگان مجلس از دولت نیز بی توجهی به معیشت و وضعیت بیکاری این استان و شهرستان های مرزی است.

وی ابراز امیدواری کرد سفر رئیس جمهور به استان کردستان فقط افتتاح چند پروژه سالهای گذشته و دوره های قبل نباشد و صحبت ها در قالب شعار باقی نماند بلکه عملی و قابل اجرا باشند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زریوار خبر،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه