اخبار داغ

گریزی بر پشت پرده‌ی ثبت‌نام معزول‌شدگان در انتخابات شورا؛

چرا «حَشم» و «حَضر» کاندیدا می‌شوند؟!

چرا «حَشم» و «حَضر» کاندیدا می‌شوند؟!
دل کندن از پست و مقام برای بعضی‌ها سخت است و همین موجب شده تا عده‌ای دست از پا درازتر در فرمانداری تبریز حاضر شوند و از خدمت به خلق‌الله سخن گویند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، از زمان آغاز نام‌نویسی نامزدهای پنجمین دوره‌ی انتخابات شورای شهر تبریز، اشخاص زیادی در فرمانداری حضور یافته‌اند اما هیچ‌کدام به اندازه‌ی اعضاء معزول شورای شهر تبریز حاشیه‌آفرین نبوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

کسانی که با رهایی از حبس و پیش از صدور کیفرخواست از سوی دادستانی به شورا بازگشته بودند و زندانی شدن‌شان را «سوءتفاهم» و «تقدیر الهی» می‌نامیدند، آنقدر با این واژه‌ها کلنجار رفتند که دستِ آخر خود را قربانی و بی‌گناه‌ فرض کردند و با جسارتی شرم‌آور در محل ثبت‌نام حاضر شدند.

,

قطعاً تائید صلاحیتِ افراد مسئله‌دار، به ویژه‌ آن‌هایی که جامعه حتی به اسم‌شان نیز حساسیت دارد امری دشوار است و باتوجه به فضای موجود، بعید به نظر می‌رسد مسئولین دستگاه‌های نظارتی و اجرایی این‌بار به‌خاطر نماینده شدن «حَشم» و «حَضر» از آبروی خویش مایه‌ بگذارند اما با این حال نمی‌توان به صورتِ قطع‌به‌یقین از رد صلاحیت تمام اشخاصی که در سوابق‌شان ابهاماتی دارند، سخن گفت.

,

شهروندان تبریز آن آبروریزی را که در اواخر اسفند رقم خورد و تبعاتِ آن ماه‌ها گریبانگیر همگان شد را به مرورِ زمان داشتند از یاد می‌بردند اما اکنون نام‌نویسی معزول شدگان موجب شده تا عموم مردم خواستارِ تعیین تکلیفِ این اشخاص شوند و صدورِ حکم برائت یا محکومیتِ آن‌ها تبدیل به یک مطالبه‌ی عمومی گردد.

,

در شرایطِ فعلی و تا زمانی که متولیان دستگاه قضا صریحاً بی‌گناهی اعضاء تعلیق شده‌ی شورای شهر تبریز را اعلام نکرده‌اند، افراد فوق‌الذکر به علت صدور قرار مجرمیت در نگاهِ اکثریت خطاکار تلقی می‌شوند و تا نتوانسته‌اند این عنوان را از پیشانی‌شان بزدایند، نامزد شدن‌شان توهینِ به شعور شهروندان تلقی می‌گردد.

,

شاید هم بعضی‌ها فکر می‌کنند خیلی طرفدار دارند و با این کارها می‌توانند مقامات قضایی را در تنگنا قرار دهند و یا آنکه به‌گونه‌ای عنوان کنند ما از خود مطمئنیم و این وصله‌ها را به زور به ما می‌چسبانند!

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه