اخبار داغ

امام جمعه موقت سرخه:

بصیرت لازمه انتخابی اصلح است/ در بازار داغ انتخابات مرتکب گناه نشویم

بصیرت لازمه انتخابی اصلح است/ در بازار داغ انتخابات مرتکب گناه نشویم
امام جمعه موقت سرخه با اشاره به بازار داغ انتخابات و ثبت نام ها از طرفی و دید و بازدیدهای نوروزی از طرفی دیگر گفت: باید مراقب باشیم که در این نقل ها و گفت و گوهایمان بدون اطلاع از واقعیت اوامر مرتکب گناه غیبت و تهمت نشویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی در جمع مردم سرخه در مسجد ولی عصر(عج) این شهرستان اظهار داشت: انسان نباید مرتکب گناه شود چه صغیره و چه کبیره.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی افزود: اما کاری که انسان باید انجام دهد این است که اگر مرتکب گناهی شد توبه کند تا آن گناه در روح و روان و قلب او رخنه و نفوذ نکند.

,

امام جمعه سرخه بیان داشت: گناهان قلب انسان را تیره و تار می کنند و جلوی دید انسانیت را می گیرند و انسان را از رسیدن به درجات والای معرفتی و شناختی و قرب الی الله منع می کنند و همچون سدی بر صراط مستقیم کمال و معنویت راه را بر فرد گناهکار می بندند.

,

حجت الاسلام والمسلمین نطنزی با تأکید بر اینکه انسان گناهکار باید از گناه خود نادم و پشیمان باشد، گفت: علاوه بر ندامت انسان باید سعی کند که در صورت ارتکاب به گناهی آن را را مجدداً مرتکب نشود و به عبارتی اصرار بر گناه و تکرار آن نداشته باشد که در این صورت راه بازگشت را برای خود سخت تر می کند.

,

وی با گریزی به نزدیکی فصل انتخابات تصریح کرد: این روزها بازار انتخابات و ثبت نام برای کاندیداتوری داغ است و از طرفی با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی قرار گرفته ایم مسلما دید و بازدیدها و صله ارحام نیز بیشتر رخ می نماید و در این محافل و دید و بازدیدها همه جور حرف و سخنی به میان می آید که یکی از آنها که داغ تر از بقیه است انتخابات پیش رو است.

,

امام جمعه سرخه تأکید کرد: باید مراقب باشیم که در این نقل ها و گفت و گوهایمان بدون اطلاع از واقعیت اوامر مرتکب گناه غیبت و تهمت نشویم و برای مثال کاندیدایی را به عرش آسمان ببریم و کاندیدای دیگری را هر چند هنوز ثبت نام ها به پایان نرسیده است به زیر فرش نبریم و به عبارتی دیگر برای اینکه آقایان بر کرسی ریاست بنشینند با ارتکاب به گناه افترا و غیبت هیزم جهنم خود را زیاد نکنیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین نطنزی بیان داشت: بعد از اتمام زمان ثبت نام ها چه در ریاست جمهوری و چه در شوراهای شهر و روستا باید بر اساس مطالعه و تحقیق و بررسی و پرسش از انسان های مورد اعتماد و امین و با گوش جان سپردن به منویات رهبری و رهنمودهای ایشان فرد اصلح را انتخاب کنیم و با شناخت و بصیرت اگر می خواهیم حرفی را هم بر زبان آوریم؛ سخنی بگوییم و به تعریف و تمجید بپردازیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه