اخبار داغ

عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان های بزرگ شهیدان وظیفه تک تک ما است

عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان های بزرگ شهیدان وظیفه تک تک ما است
معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در دیدار با خانواده های شهدای شهرستان بهمئی گفت ؛عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان های بزرگ شهیدان وظیفه تک تک ما است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس خلیلی معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ، حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی ،سرهنگ پاسدار کیامرث منصوری مسئول ایثارگران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ، سروان پاسدار فرج دهبانی مسئول بازرسی ناحیه سپاه بهمئی و هیات همراه  پس از قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام بهمئی با خانواده های شهیدان عبادی فر ، شهیدان جشان زاده ، شهید رام نژاد ، شهیدان داستان ، شهید چک نژاد ، شهید خلیلی ، شهید احمدی ، شهید احمدی نژاد ، شهید جهان نژادیان ، شهید ستمی دیدار نمودند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دکتر خلیلی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا را امری ضروری و لازم بر شمرد و افزود: شهدا سرمایه های اجتماعی جامعه ما هستند و باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند.

,

وی با اشاره به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و سرکشی از خانواده های شهدا تصریح کرد ، عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان های بزرگ شهیدان وظیفه تک تک ما است که باید به آن جامعه عمل بپوشانیم .

,

دکتر خلیلی در ادامه سخنان خود عنوان کرد که انقلاب ما همانند درختی است که همانطور درخت نیاز به آب دارد تا شاخ و برگ در بیاورد انقلاب ما هم با خون همین شهدا آبیاری شد و امروزه سرکشی از خانواده های شهدا وظیفه همه مسئولین نظام است و سرکشی از خانواده های شهدا روحیه خدمت رسانی را دو چندان می کند و ما رو قدردان خون شهدا و صبر خانواده آنها می کند و ما در روزهای آغازین سال جدید را با دیدار با خانواده های شهدا شروع کردیم و امیدواریم این سال برای همه ما پر از خیر و برکت باشد و ما رو دعا کنید که انشاله در این مسیر گام برداریم و ادامه دهنده راه این شهدا باشیم .

,
حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در این دیدار اظهار داشت، دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به جامعه است . 
,
 
,
افروغی در ادامه افزود: اگر یک نفر حتی یک روز به جنگ برود به گردن همه ماها حق دارد همه این شهدا رفتند و جان خود را از دست دادند تا اسلام زنده بماند به تعبیری اینها مسیر جهانی رو عوض کردند بعنوان نمونه حسین باقری کسی بود که تمام معادلات جنگ را عوض کرد یا شهید زین الدین در سن ۱۷ سالگی فرمانده جنگ بودند که رشادتهای بسیاری در طول جنگ تحمیلی این جوانان به خرج دادند که با تکیه بر قدرت ایمان معادلات و مسیر جنگ را عوض کردند و همه اینها به برکت اسلام است که این انقلاب حفظ شد و مامدیون این شهدا هستیم و سرکشی از این شهدا را وظیفه همه مسئولین نظام میدانیم و امیدواریم ادامه دهنده راه این شهدا باشیم . 
,
 
,
سرهنگ پاسدار کیامرث منصوری مسئول کمیته ایثارگران یادواره شهدای بهمئی نیزگفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه مردم است و آنان بعنوان الگو در جامعه اسلامی محسوب می شوند.
,
وی افزود: پیروزی و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و تکریم خانواده شهدا مهمترین وظیفه برای همه مردم است، و شهیدان با نثار جان خود و ایثارگران با شجاعت خود، آزادی و اقتدار و عزت را برای ما به ارمغان آوردند.
,
 
,
منصوری ابراز داشت: کمیته ایثارگران در حال جمع آوری آثار ، اسناد ، خاطرات ، عکس شهدا است و با تشکیل کار گروه ها در صددیم که از همه ظرفیت ها در این خصوص بهره بگیریم و در گام بعدی اثرات ، دست نوشته ها ، وصیت نامه شهدا را در قالب کتاب به چاپ برسانیم .
,
 
,
و در پایان معاون محترم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران جناب دکتر خلیلی و حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی، از جناب سرهنگ پاسدار کیامرث منصوری مسئول کمیته ایثارگران یادواره شهدای بهمئی بعنوان مجری و برگزار کننده سرکشی از خانواده های شهدای بهمئی و هیات همراه، فرمانده محترم گردان بیت المقدس شهرستان بهمئی، سرهنگ پاسدار نوروز علی خازنی و احمدی نژاد بخاطر همراهی و همیاری و مسئول محترم کارگزینی سپاه فتح استان کهگیلویه و ویراحمد و مسئول محترم دفتر فرماندهی بسیج شهیدتندگویان وزارت نفت در جنوب تقدیر و تشکر بعمل آورده 
,
واز خداوند منان اجر جزیل و شفاعت شهدا را برای این برادران در آخرت خواستار شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه