اخبار داغ

سردار سلیمانی در یاسوج عنوان کرد:

نیروی انتظامی در سال ۹۶ برنامه مناسبی برای ارتقای معیشت کارکنان ناجا دارد

نیروی انتظامی در سال ۹۶ برنامه مناسبی برای ارتقای معیشت کارکنان ناجا دارد
معاون هماهنگ کننده ناجا سال ۹۵ را سالی موفق و پربار برای ناجا در حوزه های مأموریتی و ارتقاء معیشت کارکنان دانست و خاطر نشان کرد: در سال جدید نیز برنامه های خوبی برای معیشت کارکنان داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس  سردار "ایوب سلیمانی" با حضور در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) در کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک سال جدید و تقدیر از عملکرد کارکنان انتظامی استان در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: خدمت در نیروی انتظامی افتخار بزرگی است که باید قدردان آن باشیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,
 
,
وی با بیان اینکه موفقیت ناجا در انجام وظایف و مأموریت های محوله کم نظیر و قابل تقدیر است، اظهار داشت: اهمیت امنیت به حدی است که فرمانده معظم کل قوا در این خصوص فرمودند: "امنیت برای ما تماماً حجت است که ستون و خیمه اصلی این امنیت در کشور ناجاست". 
,
 
,
سردار سلیمانی در ادامه بیان داشت: امروزه امنیت کشور مدیون تلاش آحاد کارکنان ناجاست که این فرصت و موقعیت را بقیه سازمان ها و نهادها ندارند. 
,
 
,
معاون هماهنگ کننده ناجا نیاز به سلامت و امنیت را مهم ترین نیازهای بشر دانست و تصریح کرد: اعتبار و حیثیت نظام جمهوری اسلامی برای ما بسیار حائز اهمیت است تا جایی که مقام معظم رهبری فرمودند: "کار شما در کلانتری ها می تواند برای نظام حیثیت ایجاد کند". 
,
 
,
سلیمانی با اشاره به مأموریت های متنوع و ارتباط گسترده مردم با بخش های مخلتف ناجا، گفت: امروز نیروی انتظامی در امر خدمت رسانی به مردم پیش قدم است. 
,
 
,
وی با بیان اینکه موفقیت های ناجا روز به روز در حال افزایش است، بهترین مدال افتخار برای ناجا را رضایت ولی امر مسلمین عنوان کرد و افزود: ناجا در بین مردم دارای وجه، احترام و اعتبار بالایی است، پس باید همواره در پاسداری و ارتقاء امنیت تلاش کنیم. 
,
 
,
معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان سال 95 را سالی موفق و پربار برای ناجا در حوزه های مأموریتی و ارتقاء معیشت کارکنان دانست و خاطر نشان کرد: در سال جدید نیز برنامه های خوبی برای معیشت کارکنان داریم.
,
 
,
-
 
 
-
 
-
 
-
 
-
 
-
 
,
-
, , -,
 
,
, ,
 
,
-
, , -,
 
,
-
, , -,
 
,
-
, , -,
 
,
-
, , -,
 
,
-
, , -,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه