اخبار داغ

فرماندار مشگین‌شهر:

وضعیت مشگین‌ شهر مطلوب نیست/ ما به دنبال کار هستیم نه آمار و ارقام

وضعیت مشگین‌ شهر مطلوب نیست/ ما به دنبال کار هستیم نه آمار و ارقام
فرماندار مشگین‌شهر گفت: متاسفانه وضعیت مشگین‌شهر مطلوب نیست و انتظاری که از مجموعه شهرداری برای مدیریت شهری می‌رفت محقق نشد اما به جد پیگیر هستیم تا بعد از تعطیلات نوروزی شاهد تحولاتی در حوزه عمران شهری باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین‌شهر در خصوص حجم مسافران ورودی به شهرستان مشگین‌شهر گفت: برابر آخرین گزارشات دریافت شده در ایام تعطیلات نوروزی سال 96 تا روز پنج شنبه 3 فروردین ماه 50 هزار مسافر از اماکن تاریخی شهرستان بازدید کرده و سه هزار نفر نیز اقامت شبانه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

وی در خصوص کاهش مسافران ورودی به این شهرستان گفت: متاسفانه وضعیت مشگین‌شهر مطلوب نیست و انتظاری که از مجموعه شهرداری برای مدیریت شهری می‌رفت محقق نشد اما با مساعد شدن وضعیت جوی و بعد از تعطیلات نوروزی مطالبات مردمی در خصوص وضعیت شهر پیگیری می‌شود.

,

 

,

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته قرار بود از گروه‌های مردم نهاد نیز در بهبود وضعیت شهری کمک گرفته شود اما متاسفانه مجموعه شهرداری نتوانست این گروه‌ها را ساماندهی کند و تنها به ارائه گزارش و فراخوان عمومی بسنده کرده است لذا ما به دنبال آمار و ارقام نیستیم بلکه پیگیری اجرای کار هستیم که بعد از تعطیلات نوروزی نیز شاهد تحولاتی در حوزه عمران شهری خواهیم بود.

,

 

,

فرماندار مشگین‌شهر در خصوص ساماندهی محورهای مواصلاتی مشگین‌شهر- اهر گفت: این محور در حال مطالعه است و به احتمال قوی در سال جاری کلنگ زنی خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه