اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان گلستان؛

کاهش ۹۲ درصدی میزان جانباختگان حوادث رانندگی در گلستان در پیک اول سفر های نوروزی

کاهش ۹۲ درصدی میزان جانباختگان حوادث رانندگی در گلستان در پیک اول سفر های نوروزی
رئیس پلیس راه استان گلستان، از کاهش میزان تصادفات جاده ای در استان گلستان خبر داد و افزود: تعداد تصادفات فوتی 89 درصد و تعداد جانباختگان 92 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ همزمان با فرا رسیدن نوروز 96، استان گلستان میزبان هزاران مسافر از اقصی نقاط کشور است که می طلبد رانندگانی که در این مسیر جاده های گلستان اقدام به رانندگی مکنند، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

در همین راستا؛ "سرهنگ علی عبدی" رئیس پلیس راه استان گلستان در همین راستا گفت: با آغاز طرح ترافیکی پلیس از 25 اسفند تا کنون در بخش تعداد تصادفات فوتی 89 درصد و تعداد جانباختگان 92 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشتیم.

,

وی با بیان این مطلب که تعداد مجروحین هم 29 درصد کاهش یافته است افزود: عدم توجه کافی به جلو ، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم هنگام عبور در گردش علت بروز بیشترین تصادفات است.

,

رئیس پلیس راه گلستان در پایان خاطر نشا کرد گفت: هم اکنون تردد در جاده های استان روان است و مشکلی وجود ندارد و با توجه به بارش رحمت الهی از رانندگان درخواست داریم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه