اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد؛

امداد رسانی به ۳۶۴ نفر گرفتار شده در برف و کولاک توسط هلال احمر زنجان

امداد رسانی به ۳۶۴ نفر گرفتار شده در برف و کولاک توسط هلال احمر زنجان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از امداد رسانی به ۳۶۴ نفر گرفتار شده در برف و کولاک در استان زنجان خبر داد و گفت: از آغاز طرح نوروزی در استان زنجان ۴ حادثه گرفتار در برف و کولاک در استان زنجان رخ داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه با آغاز طرح نوروزی 25 اسفند ماه 95 تا 5 فروردین ماه سالجاری 50 مورد حادثه در سطح استان زنجان رخ داده است، اظهار کرد: از 50 مورد حادثه رخ داده 33 مورد مربوط به تصادفات جاده ای بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه 33 مورد تصادف جاده ای 350 حادثه دیده داشته است، تصریح کرد: تصادفات جاده ای 2 فوتی و 86 مصدوم برجا گذاشته که 19 نفر از مصدومان توسط آمبولانس های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به افراد اسکان داده شده در حوادث جاده ای اشاره کرد و افزود: 6 نفر از مسافران به خاطر نقص فنی وسیله نقلیه در پایگاه های امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج طارم اسکان داده شده اند.

,

میرزایی به تیم های عملیاتی حضور یافته در حادثه جاده ای اشاره کرد و گفت: 81 تیم عملیاتی بالغ بر 181 نجاتگر، 40 دستگاه آمبولانس 30 خودروی نجات در حوادث جاده ای حضور داشته اند.

,

وی با بیان اینکه 4 مورد حادثه گرفتار در برف و کولاک طی آغاز طرح نوروزی تا 5 فروردین ماه در استان زنجان رخ داده است ، خاطرنشان کرد: تیم های نجاتگر هلال احمر استان زنجان به 364 نفر گرفتار شده در برف و کولاک امداد رسانی کرده اند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه حادثه گرفتار در برف و کولاک یک مصدوم برجا گذاشته است، تصریح کرد: 24 نقر از گرفتار شدگان در برف و کولاک در مسجد موسی ابن جعفر (ع) و فاطمه الزهرا (س)خدابنده اسکان داده شده اند.

,

میرزایی با اشاره اینکه 13 مورد خدمات حضوری توسط نیروهای امداد نجات هلال احمر زنجان انجام شده و  297 نفر طی آغاز طرح نوروزی به پایگاههای امداد و نجات هلال احمر استان زنجان مراجعه کرده اند، افزود: نیروهای هلال احمر استان زنجان به 182 نفر امداد رسانی کرده اند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه