اخبار داغ

دبیر ستاد انتخابات شهرستان کردکوی:

تعداد نامزد های شهر و روستای شهرستان کردکوی به ۱۲۲ نفر رسید

تعداد نامزد های شهر و روستای شهرستان کردکوی به ۱۲۲ نفر رسید
دبیر ستاد انتخابات شهرستان کردکوی در خصوص آخرین اخبار از تعداد داوطلبان ثبت نام شده نهایی انتخابات شوراها در کل شهرستان کردکوی گفت: تا پایان روز پنجم ثبت نام (۴ فروردین)، تعداد نامزد هایی که ثبت نام کرده اند، به ۱۲۲ نفر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "مهدی بیدلی" دبیر ستاد انتخابات شهرستان کردکویدر جمع خبرنگاران در خصوص آخرین اخبار از تعداد نامزدهایی که برای شرکت در انتخابات شهر و روستای شهرستان کردکوی اقدام کرده اند، گفت:  آمار تعداد ثبت نام در شوراهای شهر و روستاها ، تا پایان روز پنجم ثبت نام (جمعه ۹۶/۱/۴) که مشخصات آنها در سامانه انتخابات ثبت و نهایی شده است، مجموعا ۱۲۲ نفر می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: از این تعداد، 27 نفر مربوط به شهر کردکوی بوده است که 27 مرد نامزدی خود را اعلام کرده اند و هیچ زنی در این مرحله تاکنون ثبت نام نکرده است.

,

"بیدلی" اظهار کرد: در سطح روستاهای شهرستان کردکوی 95 نفر ثبت نام کرده اند مه از این تعداد 92 نفر مرد و 3 نفر از بانوان ثبت نام کرده اند.

,

دبیر ستاد انتخابات شهرستان کردکوی؛ در پاسخ به این سوال که در مجموع چه تعداد نامزد از شهرستان کردکوی اقدام به ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: در مجموع در شهرستان کردکوی بالغ بر 122 نفر ثبت نام کرده اند که از این بین 119 نفر مرد و 3 زن بوده اند.

,

وی در پایان به داوطلبان شرکت در انتخابات شوراها توصیه کرد که با توجه به احتمال تراکم مراجعات روز آخر برای ثبت نام و برخی محدودیتهای سامانه ، ثبت نام خود را به روز پایانی موکول ننمایند.

,

شهرستان کردکوی در غرب گلستان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه