اخبار داغ

بخشدار نوکنده: رای مردم حق الناس است

بخشدار نوکنده: رای مردم حق الناس است
بخشدار نوکنده با بیان این مطلب که ، رای مردم حق الناس است، گفت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات بر اساس قانون و اصل بی طرفی بستر آرامی را برای این رخداد مهم فراهم خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سعید هراتی" بخشدار نوکنده در دیدار با مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری و عضو  هیات بازرسی ستاد انتخابات استان اظهار داشت: مجریان انتخاباتی در فرآیند انتخابات تنها حرکت بر مدار قانون را دنبال می کنند چرا که معتقدند رای مردم حق الناس است و باید از آن صیانت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: امید می رود با تلاش‌ها و اقدامات هیات اجرایی ، نظارت و بازرسی شاهد برگزاری انتخابات باشکوه ، بانشاط و در کمال صحت و سلامت باشیم.

,

همچنین مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری و عضو  هیات بازرسی ستاد انتخابات گلستان نیز در این دیدار ، کنترل و بازرسی جریان انتخابات ، حصول اطمینان از انجام صحیح ، دقیق و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات و تعامل با عوامل اجرایی را از وظایف هیات بازرسی عنوان کرد.

,

"علی نصیبی" گفت: شناسایی اعضای واجد شرایط عضویت در هیأت بازرسی انتخابات شهرستان ، پایش و کنترل تخلفات ، اخبار و اطلاعات و ارسال به هیأت بازرسی انتخابات کشور و مراجع ذی ربط در موعد مقرر از دیگر وظایف هیأت بازرسی انتخابات است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه