اخبار داغ

حل معضل بیکاری مهمترین خواسته کُردستانی ها از رییس جمهور/ فارغ از شعارزدگی در عمل برای ارتقاء اقتصاد کشور تلاش شود

حل معضل بیکاری مهمترین خواسته کُردستانی ها از رییس جمهور/ فارغ از شعارزدگی در عمل برای ارتقاء اقتصاد کشور تلاش شود
امام جمعه موقت سنندج حل معضل بیکاری را مهمترین خواسته مردم از رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: لازم است که فارغ از شعارزدگی در عمل برای ارتقاء اقتصاد کشور تلاش شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا امین راستی امام جمعه موقت سنندج در گفتگو با خبرنگار آفتاب دل اظهار کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری با تدبیرانه و اندیشمندانه سال 1396 را با نام اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری کردند نشان از این است که همواره دغدغه ی ایشان بیکاری جوانان، رفع مشکلات و گرفتاری های مردم و آرامش و راحتی برای مردم ایران است و این پیامی برای مردم و مسئولین و در راس آنها رئیس جمهور است که در رفع بیکاری مردم تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,


وی با بیان اینکه نکات مثبتی در این نامگذاری وجود دارد، عنوان کرد: این شعار نشان از آن دارد که استقلال امنیتی و سیاسی در کشور وجود دارد و مشکل اصلی، اقتصاد است و به همین دلیل لازم است که فارغ از شعارزدگی در عمل برای ارتقاء اقتصاد کشور تلاش شود.

,
,

 

,


ماموستا راستی با بیان اینکه انتظار کُردستانی ها و به خصوص جوانان این مرز و بوم حل معضل بیکاری است اظهار داشت: بیکاری موجب انحرافات بسیاری در جامعه می شود و مسوولان باید با اتخاذ تصمیمات جدی از این آسیب اجتماعی جلوگیری کنند.

,
,

 

,


وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کردستان بیان کرد: انتظار می رود که این سفر زمینه را برای جبران کمبودهای استان کردستان در تمامی حوزه ها را فراهم کند.

,
,

 

,


وی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم که استقلال ما وابسته به جایی دیگر باشد و در این راستا باید از تولیدات داخلی حمایت شود زیرا اگر استقلال اقتصادی نداشته باشیم، امنیت و سیاست داخلی نیز دچار تزلزل خواهد شد؛ بنابراین دغدغه رهبری بسیار به جا و قابل درک است.

,
,

 

,


ماموستا راستی با بیان اینکه بیکاری موجب بسیاری از انحرافات در جامعه خواهد شد افزود: اگر مشکل اشتغال جوانان رفع شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

,
,

 

,


ماموستا راستی بر ضرورت حمایت از تولید داخلی تأکید کرد و افزود: "حمایت از تولیدات داخلی" باعث اشتغال مردم و جوانان، رفع بیکاری و استقلال و رونق اقتصادی می‌شود بنابراین لازم است که همه ما با حمایت از تولید داخلی زمینه را برای اقتصاد مقاومتی و در نهایت رونق اقتصاد کشور فراهم کنیم.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه