اخبار داغ

خلاقیت های عجیب برای نوروزی متفاوت/ از گردشگری با مانع تا گماردن نگهبان برای مردم!

خلاقیت های عجیب برای نوروزی متفاوت/ از گردشگری با مانع تا گماردن نگهبان برای مردم!
غفلت های مدیریت غیر متخصص اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه نگرانی های بسیاری را در مورد روند رو به تخریب بودن آثار ملی و نا بسامانی محوطه های تاریخی برای مردم به وجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از   مرصاد، غفلت های مدیریت غیر متخصص اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در گزارش های مختلفی مانند روبه تخریب بودن آثار ملی و نابسامانی محوطه های تاریخی مورد بررسی قرار گرفت که برخی از گزارش ها از نگاه مخاطبان ارائه شد. (اینجا، اینجا، اینجا و اینجا بخوانید).

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد, اینجا, اینجا, اینجا, اینجا,

 

,

در همین راستا بسیاری از مخاطبین شبکه اطلاع رسانی مرصاد با ارسال تصاویر متعدد و بعضا ناراحت کننده، گزارش های خود از بی تدبیری های عجیب در این حوزه را به مرصاد ارائه می کنند که به فراخور زمان به آنها پرداخته خواهد شد.

,

 

,

یکی از مخاطبین شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با ارسال عکسی از یک ورودی محوطه تاریخی طاقبستان نوشته است:

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

 

,

"کج سلیقگی شهرداری و میراث فرهنگی که به جای ایجاد حائل های مرسوم مانند استفاده از نیوجرسی یا نوارهای هشدار از تیر برق شکسته و سنگ و کلوخ، گردشگری با مانع را به وجود آورده اند را چطور باید توصیف کرد؟ آیا یکی از عوامل خلوتی و عدم استقبال گردشگران از این شهر مواردی از این قبیل نمی تواند باشد

,

 

,

, ,

یکی دیگر از مخاطبان مرصادنیوز با ارسال مطلبی به ادمین کانال تلگرامی مرصاد نیوز نوشته است:

,

 

,

"در یکی از میادین اصلی شهر برای المانی که با گلهای مصنوعی ساخته اند یک نگهبان با چادر! گمارده اند!! آیا حقوق این کارگر از ارزش گلهای مصنوعی کمتر است؟ آیا این توهین به جایگاه مردم و گردشگران نیست؟ بگویید این بنده خدا را در سرما نگه ندارند قول می دهیم به گل ها دست نزنیم و اصلا سال آیند برای سفر......"

,

 

,

به گزارش مرصاد این موارد تنها بخشی از اظهار نظرهای مردمی ارسال شده به مرصاد است و به زودی تصاویر دیگری از موارد مشابه اطلاع رسانی خواهد شد.

, مرصاد]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه