اخبار داغ

فرماندار شهرستان بهارستان:

تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نیازمند عزم همگانی می باشد

تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نیازمند عزم همگانی می باشد
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: برنامه کاری شهرستان بهارستان در سال جاری نیز تحقق فرمان رهبری براساس سیاست های دولت تدبیر و امید خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهارستانه، بیژن سلیمان پور فرماندار شهرستان بهارستان در گفتگو باخبرنگار بهارستانه ضمن اشاره به نامگذاری سال ۹۶ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی سال جاری نیز مانند سال های گذشته مسئله اقتصاد و معیشت مردم را مورد توجه و تاکید قرار دادند، که این امر وظیفه مسئولان را سنگین تر از قبل می نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان این امر که با فرمایشات رهبر معظم انقلاب و زحمات دولت یازدهم، اقتصاد مقاومتی در سال گذشته به ثمرات خوبی رسید، اظهار داشت: دولت یازدهم در سال گذشته اقدامات ارزشمندی در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام داد، و سال ۹۶ نیز همانگونه که رئیس جمهور وقت در نامه اخیرشان به رهبر معظم انقلاب تصریح کرد، برنامه دولت تقسیم کار ملی برای جهش در تولید داخلی و ‏افزایش اشتغال اختصاص خواهد یافت .
بیژن سلیمان پور همه را در قبال تحقق محتوای نام سال ۹۶ مسئول دانست، و تصریح کرد: تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نیازمند عزم همگانی می باشد، و تنها وظیفه دولت یا دستگاه خاص نیست و همه قوا و نهادها باید در کنارهم در این زمینه تلاش کنند، تا نتیجه قابل قبول و بهبود شرایط اقتصادی کشور حاصل گردد.

,
,

وی در پایان باتوجه به اهداف و برنامه های شهرستان بهارستان در سال ۹۶ خاطرنشان کرد: برنامه کاری شهرستان بهارستان در سال جاری نیز تحقق فرمان رهبری براساس سیاست های دولت تدبیر و امید خواهد بود، که مطمئنا مردم عاشورایی و لایتمدار بهارستان نیز تمام تلاش خود را در تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه