اخبار داغ

شهردار نسیم شهر:

اکیپ های عملیاتی شهرداری نسیم شهر در راستای ارائه خدمات در مواقع بارندگی در آماده باش کامل هستند

اکیپ های عملیاتی شهرداری نسیم شهر در راستای ارائه خدمات در مواقع بارندگی در آماده باش کامل هستند
شهردار نسیم شهر گفت: اکیپ های عملیاتی شهرداری نسیم شهر در راستای ارائه خدمات و رفع مشکل در مواقع بارندگی در آماده باش کامل به سر می برند، تا در صورت بروز هرگونه آبگرفتگی بلافاصله وارد عمل شده و رفع مشکل نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، پس از بارش های اخیر بهاری در چند روز اخیر در شهرستان بهارستان، سبب به وجود آمدن آبگرفتگی در اکثر نقاط شهرستان شد، که عبور و مرور را برای شهروندان و مسافران نوروزی سخت و در برخی مکان ها غیرقابل عبور کرده است، که نارضایتی شهروندان را به همراه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

در پی بروز این آبگرفتگی ها و تصاویر منتشر شده در فضاهای مجازی از بخش های آبگرفته، موسوی بخشدار بوستان، رضا طاهر خانی بخشدار گلستان، محمد اسماعیل جانعلی زاده شهردار نسیم شهر و جمعی دیگر از مسئولین از وضعیت آبگرفتگی ورودی شهرک کلمه بازدید کردند.

,


 

, ,
,

محمد اسماعیل جانعلی زاده پس از بازدید از برخی نقاط آبگرفته در نسیم شهر، بیان داشت: تمهیدات لازم به منظور رفع مشکل به وجود آمده در سریع ترین زمان انجام خواهد شد، تا مشکلات حاصل از بارش باران و آبگرفتگی در سطح شهر به حداقل برسد.

,


وی در ادامه ضمن اشاره به اقدامات مدیریت شهری نسیم شهر در ارتباط با بروز آبگرفتگی در سطح شهر تصریح کرد: با توجه به بارش نعمت زیبای خدادادی باران، اکیپ های عملیاتی شهرداری نسیم شهر در راستای ارائه خدمات و رفع مشکل در مواقع بارندگی در آماده باش کامل به سر می برند، تا در صورت بروز هرگونه آبگرفتگی بلافاصله وارد عمل شده و رفع مشکل نمایند.

,
,

در پایان گفتنی است که در فصل پاییز و زمستان سال گذشته آبگرفتگی های متعددی در سطح شهرستان به وجود می آمد، که گاهاً ترافیک های سنگین و مشکلات بسیاری را برای شهروندان بهارستانی به وجود می آورد، و مطمئناً بحث آبگرفتگی ها در سطح شهر نیازمند پیشگیری و بهبود وضعیت معابر شهری می باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه