اخبار داغ

ثبت نام روز پنجم در باران

نام نویسی چهره شاخص اصولگرایان / ثبت نام کاندید زن اصلاح طلب

نام نویسی چهره شاخص اصولگرایان / ثبت نام کاندید زن اصلاح طلب
پنجمین روز ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری بویراحمد در برگزارشد و حواشی جالبی با خود به همراه داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل ،مراد دیو دوست کارشناس ارشد مدیریت دولتی و مدرس دانشگاه‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد پا به عرصه پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

, ,

وی را جمع زیادی از اقشار مختلف مردم، روحانیون، دانشگاهیان، فرهیختگان، ریش‌سفیدان و معتمدان همراهی کردند.

,

, ,

این کاندیدای احتمالی انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در حاشیه این آئین در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شوراهای اسلامی، بزرگترین نهاد مردمی در کشور می باشند به طوری که خداوند به پیامبر اکرم (ص) دستور داد که در تمامی کارها با دیگران مشورت کند و این امر جایگاه شورا را بیان می کند.

,

 

,

محبوبه آذرگشب مشاور امور بانوان فرماندار بویراحمد و دبیر بانوان مجمع نیروهای خط امام(ره) با حضور در فرمانداری بویراحمد برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج ثبت نام کرد.

,

, ,

 

,

محمدرحیم دهراب‌پور چهره شاخص اصولگرایان شهرستان بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج ثبت‌نام کرد.

,

, ,

 

,

بهنام مومنی متولد سال 1365کارشناس ارشد شهرسازی و مدرس  دانشگاه‌های استان‌ کهگیلویه و بویراحمد و عضو نظام مهندسی ساختمان با حضور در فرمانداری بویراحمد پا به عرصه پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج گذاشت.

,

, ,

 

,

ایمان جاوادنه عضو نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد نام خود را حضور در رقابت پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج به ثبت رسانید.

,

, ,

مهدی روزیان متولد 1361 دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت برنامه ریزی شهری و عضو فعلی شورای شهر مادوان و سخنگوی شورای این شهر است.

,

, ,

 

,

محمدرضا آریا دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد عمران برای شهر چیتاب اعلام حضور کرده است.

,

, ,

ابوطالب جاویدانه دارای مدرک کارشناسی ارشد روان شناسی برای انتخابات شورای شهر در یاسوج اعلام حضور و ثبت نام کرد.

,

, ,

 

,

محمد صدری از دیگر نامزد هایی بود که در انتخابات شورای شهر در یاسوج ثبت نام کرده است

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه