اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

قرارگاه‌های اشتغال در کشور ایجاد شود/ مدیران جهادی و انقلابی می توانند در همه عرصه ها، تاثیرگذار باشند/ نباید به سادگی از کنار موضوع اقتصاد و فرهنگ گذشت

قرارگاه‌های اشتغال در کشور ایجاد شود/ مدیران جهادی و انقلابی می توانند در همه عرصه ها، تاثیرگذار باشند/ نباید به سادگی از کنار موضوع اقتصاد و فرهنگ گذشت
کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز باید قرارگاه های جهادی در هر نقطه از کشور شکل گرفته و با روحیه جهادی جلوی بیکاری را گرفت و از تولید حمایت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،  مقام معظم رهبری امسال را به نام سال “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” نامگذاری کرده اند که این موضوع اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و اشتغال و حمایت از تولید را چند برابر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

در همین رابطه یک کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه دشمنان امروز از راه فرهنگ و اقتصاد وارد شده اند و سال هاست مقام معظم رهبری نسبت به آن هشدار می دهند، گفت: متاسفانه مسئولان به سادگی از کنار این موضوعات عبور می کنند در حالی که هر زمان دشمن بتواند فرهنگ ما را به یغما برده و ما را از لحاظ اقتصادی وابسته کند، آن روز به اهداف خود دست می یابد.

,

مهدی عیسی زاده با تاکید بر اینکه مردم باید نسبت به اظهارات افراد مختلف دقت کنند، چرا که در ایام انتخابات معمولا وعده و وعید زیاد است، اظهار کرد: هر کس اعم از رئیس جمهور، نماینده مجلس، عضو شورا اختیارات خاصی را دارند و مرد آن است که به عمل نشان دهد نه به حرف، همانطور که عمل کردیم و اعمال هرکس گویای حقیقت است.

,

وی با بیان اینکه شهدا نیز شعار ندادند بلکه عمل کردند، افزود: مسئولان و دولتمردان نیز باید با استفاده از منابعی مانند معدن، نیروی انسانی و… در اختیار داریم، به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

,

این نماینده سابق مجلس تصریح کرد: مدیری که جهادی و انقلابی بوده و برای انقلاب دل بسوزاند و حفظ و ارزش های انقلاب اسلامی را بر ارزش های خود و دوستانش ترجیح دهد در هر عرصه ای از مدیریت که باشد، می تواند اثربخش بوده و اثر آن را مردم مشاهده و لمس کنند.

,

عیسی زاده با بیان اینکه نباید عزت و کرامت مردم را پایمال کرد، گفت: امروز باید قرارگاه های جهادی در هر نقطه از کشور شکل گرفته و با روحیه جهادی جلوی بیکاری را گرفت چرا که اگر اینگونه نباشد باز همان آش است و همان کاسه.

,

وی با تاکید بر اینکه باید از تولید داخل حمایت کرد، افزود: باید جلوی ربا، چشم و هم چشمی،پول پرستی و تجملات را گرفت و مسئولان نیز باید ساده زیست و مانند شهید باکری با لباس خاکی و روحیه جهادی بوده تا جامعه پیشرفت کند.

,

این نماینده مجلس گفت: هرکس که روحیه جهادی داشته باشد از هر جناحی هم که باشد باید دست وی را گرفت و او را تشویق کرد نه اینکه با جناح بازی او را کنار زد.

,

عیسی زاده هم چنین با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی هم باید با خائنان به مردم و بیت المال برخورد کنند، اظهار کرد: امیدواریم تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع بیکاری و رونق تولید و رفع رکود کارخانجات را شاهد باشیم که امروز متاسفانه می بینیم که بیکاری وجود دارد و هر جا که می روی جوانان بیکار وجود دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه