اخبار داغ

مدیر بسیج دانشجویی سپاه ناحیه سبزوار خبر داد؛

اردوهای جهادی نوروزی با اعزام دو تیم از دانشجویان به مناطق محروم آغازشد

اردوهای جهادی نوروزی با اعزام دو تیم از دانشجویان به مناطق محروم آغازشد
مدیر بسیج دانشجویی سپاه ناحیه مقاومت سبزوار از اعزام 50 نفر در قالب دو تیم جهادی به مناطق محروم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نصیری در گفت و گو با بصیر سبزوار با اعلام اعزام دوتیم جهادی به مناطق محروم اظهارداشت: 50 نفر از دانشجویان بسیجی به صورت داوطلبانه اعلام امادگی کرده و برای شرکت در  اردوی جهادی نوروزی نام نویسی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

وی با بیان  اینکه این دو تیم به مدت 7روز در روستاهای عوض نجم اباد و چاه ستاره اسقترار خواهند یافت ادامه داد: تکمیل خانه عالم ،لوله گذاری مسیر قنات روستا تکمیل دیوار مساجد و همچنین ترمیم و زیباسازی مدرسه روستا از جمله اقدامات جهادی بسیجیان است.

,

نصیری در ادامه با اشاره به اینکه تشکل‌های دانشجویی و جوانان به عنوان یکی از بانشاط ترین و تانیر گذارترین نیروهای اجتماعی هستند تصریح کرد: تحقق جهاد اقتصادی در سال پیش رو با استفاده از تمامی پتانسیل‌های موجود اجتماعی و اقتصادی صورت خواهد پذیرفت.

,

وی با مهم برشمردن حرکت جوانان جهادگر در این اردوها بیان داشت: زدودن محرومیت از چهره مناطق کم تر توسعه یافته بسیار امری است که رهبر انقلاب تاکید فراوانی بر این موضوع داشته اند.

,

مدیر بسیج دانشجویی سپاه ناحیه سبزوار در ادامه با اشاره تاثیرات این اردوها بر جهادگران ادامه داد: این افراد در آینده ای نه چندان دور در پست های مختلفی مشغول به کار شده و این حضور دررمناطق محروم و دیدن رنج و سختی مردم لمس آن از نزدیک نخواهد گذاشت تا این مشکلات از دید انها پنهان بماند.

,

نصیری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تولیدات بومی ادامه داد: از دیگر مزایای حضور جهادگران در این دوره ها شناخت عرصه های تولیدی با مزیت های نسبی بالا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه