اخبار داغ

نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:

آمیر عبدالعزیز تقوی دُردانه ای گرانبها و مخلصی بی ریا بود/دشمن همیشه از فرزندان بهمئی سیلی اساسی می خورد

آمیر عبدالعزیز تقوی دُردانه ای گرانبها و مخلصی بی ریا بود/دشمن همیشه از فرزندان بهمئی سیلی اساسی می خورد
نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در مجلس ترحیمی آمیر عبدالعزیز تقوی، ایشان را دردانه ای گرانبها و مخلصی بی ریا خواند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری آوای ماغر،نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در مجلس ترحیمی  مرحوم حاج آمیر عبدالعزیز تقوی گفت: این مجلس از طرف روحانیت معظم و معزز  برای تقدیر از خدماتی که این روحانی بزرگ و ارزشمند انجام دادند، تشکیل شده است که یک وظیفه ایست برای روحانیت و همه آنهایی که در این قضیه ورود کردند و این امر را به عنوان یک وظیفه در خودشان احساس کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آوای ماغر,

 

,

 محمد موحد گفت: مردم شهرستان بهمئی تاریخش مملو از افتخارات و شرافت در جای جای این حوزه است، هر جا حضور فیزیکی پیدا کنیم آثار و جای پای مردم بهمئی در شرف و شهامت و شجاعت کامل نمودار است و این  برگ زرینی از رشادت آنهاست که امروز هم خوشبختانه همچنان آن مسیر را ادامه می دهند.

, ، , .,

 

,

 وی افزود: مردم بهمئی در دوران دفاع مقدس و  قبل از پیروزی انقلاب مردمی بودند که برای مبانی دینی و الهی سر تسلیم فرود نیاوردند و همگام با سایر مردم ایران در بعضی حرکت ها جلوتر از دیگر اقشار در پیروزی انقلاب نقش آفرینی کرده اند .

,

 

,

موحد خاطرنشان کرد: به یقین جبهه ای را نمی توان یافت  که مردم  شجاع بهمئی در آنجا حماسه بزرگی خلق نکرده باشند و هر جا دشمن به این میهن اسلامی حمله کرد از فرزندان بهمئی سیلی  اساسی خورده و ناچار به عقب نشینی شده است.

,

 

,

نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود:مردم بهمئی امروز هم همان راه را ادامه داده و این چنین با شکوه در مراسمات علما  شرکت می‌کنند و در این قضیه هم خود را صاحب عزا نمودند که خود را جدا از سادات نمی‌بینند و همراه و همگام با آن ها در غم و شادی شان شریک هستند .

,

 

,

موحد گفت: مرحوم حجت الاسلام آمیر عبدالعزیز تقوی و پدر بزرگوارشان آمیر یحیی یزدانی که رضوان  و رحمت الهی بر این دو بزرگوار باد، ایشان همانند پدر بزرگوارش که از یادمان نرفته خدماتی را انجام دادند که بر هیچ کس پوشیده نیست.

,

 

,

وی تصریح کرد: مرحوم تقوی زندگی اش با مردم آغاز شد و در تمام مشکلات و گرفتاری ها با این مردم و همراه این مردم بودند.

,

 

,

موحد ادامه داد: ایشان اخلاص، صفا ، صمیمیت، یک رویی و یک رنگی و خدمت به مردم را سرلوحه زندگی خود قرار داده بودند و بدون هیچ چشم داشتی نسبت به مادیات کارهای مردم را پیگیر می شدند.

, ،,

 

,

وی گفت: در هر وقت از شبانه روزی که مردم به ایشان مراجعه می‌کردند با جدیت کار آن‌ها را دنبال می‌کردند و از هر اداره ای لازم بود ورود پیدا می کردند و پیگیر مشکلات مردم بودند و تمام اعمالش برای رضای خدا بوده و ایشان مخلصی  بی ریا بود .

,

 

,

نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میدانم چه دُر  گران بهایی از دست داده اید، تصریح کرد: بی ‌شک یک پشتیبان مخلص و یک گره  گشای بدون توقع  را از دست داده ایم و  امیدوارم که خداوند روح او را با اولیاء محشور و به همه بازماندگان و به شما مردم بهمئی  صبر دهد .

,

 

,

موحد  استقبال با شکوه مردمی از مراسم  حجت الاسلام تقوی را نشان از برادری و صفا ،صمیمیت و قدرشناسی مردم بهمئی دانست و گفت:از همه کسانی که  در تشکیل این جلسه و این مراسم تلاش کردند و از همه مردم به بهمئی  تقدیر و تشکر می‌کنم.

,

 

,

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه شرایط جسمی مساعدی نداشتم اما احساس کردم که دینی به گردنم  است و این حداقل کاری بود که می توانستم انجام دهم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه