اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش خبرداد؛

کاهش ۴۰ درصدی سرقت در جزیره کیش/ مبارزه با پدیده قاچاق اولویت دریابانی در سال 96 است

کاهش ۴۰ درصدی سرقت در جزیره کیش/ مبارزه با پدیده قاچاق اولویت دریابانی در سال 96 است
فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش از کاهش 40 درصدی سرقت در کیش با وجود افزایش گردشگران نوروزی نسبت به سال گذشته خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رحیم جهانبخش فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش در گفتگو با خبرنگار کیش پرس،از کاهش 40 درصدی سرقت در کیش نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: با وجود افزایش 30 درصدی ورود گردشگران به جزیره مرجانی کیش نسبت به سال گذشته، شاهد کاهش 40 درصدی سرقت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس،,

وی افزود: با توجه به اینکه در جزیره کیش سرقت ها به صورت موردی و خرد صورت می گیرد با افزایش ورود گردشگران نسبت به سال گذشته هیچ مشکل خاص در رابطه با امنیت مردم به وجود نیامده و در شرایط مطلوب و خوبی قرار داریم.

,

جهانبخش با اشاره به حضورشبانه روزی نیروی های انتظامی و راهور در بخش های مختلف شهری و مسیرهای خارج شهر اظهار کرد: در رابطه با مسائل اجتماعی مورد خاصی وجود نداشته و به دلیل افزایش حضور گردشگران در برخی نقاط صرفا موارد ترافیکی دیده می شود که با تلاش مأموران راهور تصادف مشکل ساز نیز نداشتیم اما رعایت موارد ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را به تمام کیشوندان و گردشگران توصیه می کنیم.

,

وی در رابطه باحضور متکدیان در ایام نوروز نیز به خبرنگار کیش پرس گفت: پیش از آغاز سال جدید یک گروه سازمان یافته از متکدیان وارد جزیره کیش شده بودند که در اولین ساعات ورود شناسایی و رصد شدند و در کمتر از 24 ساعت محل اختفای آنان شناسایی و همه آن ها جمع آوری و از جزیره کیش ترد شدند.

,

جهانبخش ادامه داد: اگر مردم موردی از تکدی گری در شهر مشاهد کردند می توانند به  مسئولان خدمات شهری اعلام کنند که به سرعت جمع آوری می شوند.

,

وی در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با پدیده قاچاق تاکید کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای ناجا یک اصل بسیار مهم بوده و یکی از راهبردهای اساسی است.

,

فرمانده دریابانی کیش افزود: در تداوم سال اقتصاد مقاومتی فرمایشات رهبر انقلاب نقش ناجا را در ماموریت ها و مقابله با پدیده شوم قاچاق پررنگتر می کند.

,

وی  با اشاره به اینکه پدیده قاچاق در تعارض با اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است مبارزه با قاچاق را از اولویت های اصلی حوزه دریابانی کیش در سال 96 عنوان کرد.

,

جزیره کیش در 18 کیلومتری سرزمین اصلی با 91 کیلومتر مربع مساحت در 8 روز گذشته شاهد حضور بیش از 107 هزار نفر گردشگر بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه