اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقروکلیایی:

نامگذاری شعار سال 96 نشان از اهمیت مسئله اقتصاد در حکومت است

نامگذاری شعار سال 96 نشان از اهمیت مسئله اقتصاد در حکومت است
حجت الاسلام والمسلمین مجید بنی عامریان گفت: نامگذاری شعار سال 96 نشان از اهمیت و کلیدی بودن مسئله اقتصاد در حکومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام والمسلمین مجید بنی عامریان در گفتگو با سهیل سنقر، اظهار داشت: سال ۱۳۹۶ را که سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامگذاری شده است تبریک و تهنیت عرض می نمایم چندین سال متمادی است که ازسوی مقام معظم رهبری به اسامی وعناوینی که ارتباط با مسئله معیشت و اقتصاد دارد نامگذاری می شود و این خود نشان از اهمیت و کلیدی بودن مسئله اقتصاد درحکومت دارد زیرا حکومت و ملتی اقتدار دارد که از جهت اقتصادی متکی به دولت های دیگر نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر،,

 

,

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقروکلیایی در ادامه بیان داشت : البته از جهت واردات و صادرات با دیگر دولت ها تعاملات اقتصادی داریم ولی باید هر ملت و حکومتی از جهت اقتصادی مستقل باشد زیرا درغیر این صورت دشمنان از این حربه استفاده کرده و ملت ها و حکومت ها را زیر فشار قرار می دهند.

,

 

,

وی ابراز داشت : مقام معظم رهبری اشراف کامل به ظرفیت ها و استعدادهای ایران اسلامی دارد و با آگاهی کامل و علم و یقین بیان می فرمایند که باید اقتصاد مقاومتی اجرایی شود و در حال حاضر شاهدیم که به علت کوتاهی ها و کم کاری ها از این جهت جا ماندیم و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی دارای مولفه هایی می باشد.

,

 

,

حجت الاسلام بنی عامریان خاطرنشان کرد : بخش عمده آن به عهده مجریان و قانونگذاران و قوه قضایی می باشد که باید جلسات متعدد تشکیل دهند و مقتضیات آن را ایجاد و موانع آن را برطرف کنند.

,

 

,

وی در ادامه تصریح کرد : در این راستا حمایت از کارگاه های زود بازده ،حمایت از دامداران،گاوداران ،مرغداران،باغداران و کشاورزان،فرش بافان و تولیدهای خانگى خیلی اثر گذار است و باید با این اقشار جلسات تشکیل شود و مشکلات آن ها برطرف شود و از این اقشار ازجهات مختلف حمایت صورت بگیرد.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقروکلیایی تاکید داشت : از ورود کالاها و اجناسی که در داخل تولید می شود ممانعت شود و این کار مسئولین است البته اجناس داخلی هم با کیفیت باشد که علت روی آوردن مردم به کالای خارجی بخاطر کیفیت آن است و مرحله بعد مردم هم همکاری کنند و اجناس داخلی مصرف کنند زیرا کارگران خودمان از کار بیکار می شوند اگر بخواهیم دراین زمینه موفق شویم باید دولت و ملت پای کار باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه