اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس:

گرمسار و آرادان بر روی ریل پیشرفت قرار گرفته است

گرمسار و آرادان بر روی ریل پیشرفت قرار گرفته است
نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: سال جدید گرمسارو ارادان در روی ریل توسعه و پیشرفت بیشتر قرار خواهند گرفت که اهتمام مسئولان در این بخش تاثیرگذار است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز نشستی با موضوع آمایش سرزمینی و توسعه گرمسارو آرادان با حضور مدیرکل برنامه ریزی استان،نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی در محل دفتر مجلس گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین ,

غلامرضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی در جمع فرمانداران شهرستان های گرمسارو ارادان گفت: گرمسارو آرادان به لحاظ توجه به مقولات توسعه ای در راستای اقتصادی مقاومتی در ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته است .

,

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی توجه ویژه در حوزه اعتبارات توسعه ای و آمایش سرزمینی را از استان و کشور خواستار شد.

,

وی در ادامه افزود: کشور باید نگاه توسعه ای خود از بخش دولتی خارج کند و به سمت سوی سرمایه گذاری خارجی و داخلی باشد و در این نگاه ها از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و حضور در توسعه منطقه استقبال نماید .

,

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس با بیان اینکه طرح  هایی با نگاه ویژه به حوزه تولید و اشتغال و استفاده از ظرفیت داخلی در این دو شهرستان در حال اجرا است، گفت: با استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های منطقه ای گرمسارو ارادان می تواند راه توسعه ای این مناطق سرعت گیرد .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه