اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

نامزد منتخب جبهه انقلاب اسلامی مورد حمایت سیاسیون هم قرار می‌گیرد/ احتمال پیروزی به مراتب از گذشته بیشتر است

نامزد منتخب جبهه انقلاب اسلامی مورد حمایت سیاسیون هم قرار می‌گیرد/ احتمال پیروزی به مراتب از گذشته بیشتر است
عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به درصد بالای احتمال پیروزی در انتخابات اشاره کرد و گفت: نامزد منتخب جمنا مورد حمایت سیاسیون هم قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشجو خبر در ارتباط با ویژگی‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: ما برای نخستین بار نه تنها شخص کاندید ریاست جمهوری بلکه در واقع یک تیم را معرفی می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو خبر ,

وی ادامه داد: این اقدام یک ابتکار عمل جدید است. تیمی مد نظر ما است که بتواند به بهترین صورت عمل کند و پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

,

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به انتقاد از کارشکنی برخی از مسئولان برای برگزاری نخستین همایش اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب پرداخت و گفت: ما به دنبال مکانی برای برگزاری نخستین مجمع بودیم که متاسفانه با ما همکاری نشد. در مواردی خیلی صریح به ما می‌گفتند که از جانب مقام‌های عالی‌رتبه دولت تاکید شده که با شما همکاری نکنیم. با یاری و کمک خداوند دومین همایش را نیز در فروردین ماه برگزار می‌کنیم.

,

محمدی به کارشکنان هشدار داد و یادآور شد: دوستانی که تاکنون سعی کرده‌اند برای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مشکل به وجود بیاورند، بیشتر برای خودشان مشکل‌ساز شده‌اند.

,

وی به لزوم حفظ وحدت در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: در انتخابات سال ۹۲ کسانی که قرار بود اجماع را ایجاد کنند، خودشان از نامزدها بودند و عمل نکردند. در انتخابات سال جاری ما از حضور کسانی که کاندید هستند جلوگیری می‌کنیم.

,

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: ما این مشکل را حل و به بدنه مراجعه کرده‌ایم و طبق شرایط فعلی، فرد منتخب و خروجی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مورد حمایت سیاسیون نیز قرار می‌گیرد.

,

محمدی در ارتباط با درصد موفقیت در انتخابات سال ۹۶ عنوان کرد: احتمال موفقیت این جبهه صد در صد نیست اما از گذشته به مراتب بیشتر است.

,

وی تاکید کرد‌: ما کاندیداها و افراد جبهه را موظف کرده‌ایم تا اولویت‌های خودشان را از بین اولویت‌های مردم انتخاب کنند. اولویت شماره یک مردم موضوع اشتغال و در مراحل بعدی فساد و سایر موارد است و ما باید این مشکلات را حل کنیم.

,

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما از کاندیداها می‌خواهیم تا برنامه خود را از بین اولویت‌های مردم انتخاب کنند و این شاخصه‌ای است که جبهه نیروهی مردمی انقلاب اسلامی را از سایر جبهه‌ها متمایز می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه