اخبار داغ

به مناسبت ایام نوروز؛

استقرار ۶ اکیپ امدادی و غیر امدادی در شهرستان زابل

استقرار ۶ اکیپ امدادی و غیر امدادی در شهرستان زابل
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان زابل عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام عید ۶ پایگاه در طرح نوروزی هلال احمر فعالیت دارند که در این راستا سه پایگاه امدادی و سه پایگاه نیز غیر امدادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اوشیدا اصغر قورزهی ابراز داشت: تعداد ۶۳ نفر در شهرستان زابل در طرح نوروزی در ۶ پایگاه امدادی و غیر امدادی فعالیت دارند.

وی افزود: پایگاه های امدادی و غیرامدادی زابل در حوزه امداد رسانی در تصادفات، توزیع بروشور و راهنمایی گردشگران و ایجاد فضایی برای اسکان موقت مردم در چادرهای هلال احمر فعالیت دارند.

قورزهی با بیان اینکه، در چادرهای دوستدار کودک نیز کودکان با کشیدن نقاشی در مسابقه نقاشی شرکت می کنند ادامه داد: بانوان توانا نیز با حضور در پایگاه ها در صورت نیاز به بانوان خدمت رسانی می کنند.

رییس جمعیت هلال احمر زابل با ایجاد فضایی برای نماز در کنار پایگاه ها گفت: چادر فرهنگی مستقر در فلکه رستم صنایع غذایی و صنایع دستی سیستان را به نمایش گذاشته اند.

قورزهی در ادامه خاطرنشان کرد: در زمینه فرهنگی برای اولین بار طرح بهرفت ایجاد شده است تا به کاهش سوانح کمک کند که مشاوره می دهند و با بروشور فرهنگ رانندگی بدون حادثه را آموزش دهند.

وی با بیان اینکه، دو پایگاه امداد جاده ای در هامون نیز داریم تصریح کرد: ماشین هلال احمر نیز در جاده ها در حال گشت زنی است که هشدارهای ترافیکی دارد و تجهیزات امدادی خوبی را دارد تا در صورت بروز حوادث کمک رسانی کنتد.

انتهای پیام //

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه