اخبار داغ

رضوان رکورددار بیشترین میزان بارش در استان سمنان/کاهش۱۰ تا ۱۲ درجه ای دمای هوا

رضوان رکورددار بیشترین میزان بارش در استان سمنان/کاهش۱۰ تا ۱۲ درجه ای دمای هوا
رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان از سرد شدن هوا خبر داد وگفت: دمای هوای استان از امروز بین 10تا 12درجه کاهش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادیا میر شجاع رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مرآت  در تشریح وضعیت جوی استان در روزهای اخیر گفت: سامانه بارشی از دو روز گذشته وارد استان سمنان شده است که تا فردا مهمان این استان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت  ,

میر شجاع با بیان اینکه این سامانه بارشی در اکثر شهرستان ها بارندگی و در اتفاعات با بارش برف همراه بوده است، افزود: روستای رضوان از توابع شهرستان میامی بیشترین میزان بارش برف و باران را در روزهای اخیر داشته است.

,

وی همچنین تصریح کرد: رضوان با 11 و 2 دهم میلی متر باران و 6 سانت برف رکورددار بیشترین بارش در استان سمنان شد.

,

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به کاهش دما در روزهای اخیر گفت: دمای هوا در استان امروز 2 تا 3 درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت.

,

وی با بیان اینکه مهدیشهر با حداقل دمای 2- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان سمنان بوده است، اظهار کرد: فرومد با حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد جزء گرمترین  نقطه استان سمنان گزارش شده است.

,

این کارشناس هواشناسی استان سمنان افزود: بیشترین میزان سرعت باد در شهرستان دامغان با سرعتی بالغ بر 65 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است. 

,

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان خاطرنشان کرد: هم اکنون باراش برف در رضوان و شاهرود اعلام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه