اخبار داغ

آخرین وضعیت هوا در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته جاری/ بارندگی تا امشب ادامه دارد

آخرین وضعیت هوا در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته جاری/ بارندگی تا امشب ادامه دارد
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد میزان بارندگی ها در نقاط مختلف استان را اعلام کرد و گفت:بارندگی تا ساعت 23 امشب ( پنجم فروردین ) در سطح استان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، ولی بهره مند میزان بارش های اخیر تا ساعت 10 و 30 دقیقه  صبح امروز لنده 117، جاورده 94، قلعه دختر 90، قلعه رییسی 83، لیکک 71.3، چرام 68، سرفاریاب 66، لوداب 60، دهدشت 55.6، سی سخت 44.1، چیتاب 43، یاسوج 42، باشت 27، امامزاده جعفر 22.7، دوگنبدان 22.4 میلی متر اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی به فعالیت سامانه بارشی که هم اینک در سطح استان فعال است اشاره کرد و گفت: بارندگی از بعد از ظهر امروز آغاز و تا ساعت 22 و 23 امشب ( پنجم فروردین) در سطح استان ادامه دارد.

,

وی بیان کرد: در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در سطح کهگیلویه و بویراحمد بارندگی وجود ندارد و از روز چهارشنبه و پنج شنبه ( 9 و 10 فروردین ) احتمال ورود موج جدید به استان و بارش باران پیش بینی می شود.

,

بهره مند گفت: طی 24 ساعت گذشته امامزاده جعفر با 18 درجه سانتی گراد گرمترین و صبح امروز سی سخت با صفر درجه سانتی گراد سردترین نقاط استان گزارش شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه