اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان سمنان :

جاده های استان لغزنده، ترافیک عادی و روان/70 درصد حوادث رانندگی براثر واژگونی

جاده های استان لغزنده، ترافیک عادی و روان/70 درصد حوادث رانندگی براثر واژگونی
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: برخی از محورهای استان در حال حاضر به دلیل بارش برف و باران لغزنده است و ترافیک در این محورها عادی و روان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مرآت با تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی استان گفت: هم اکنون برخی از محورهای مواصلاتی استان سمنان با بارش باران و برف همراه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس پلیس راه استان سمنان در ادامه افزود: محور شاهرود به میامی با ریزش خفیف برف همراه است.

,

وی با بیان اینکه ترافیک در جاده‌های استان عادی و روان است، اظهار کرد: تمامی راه های اصلی و فرعی استان باز است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

,

خسروجردی به تصادفات هفته گذشته اشاره کرد و گفت: 70  درصد تصادفات استان سمنان در هفته گذشته بر اثر واژگونی رخ داده است.

,

رئیس پلیس راه استان سمنان همچنین تصریح کرد: خستگی و خواب آلوگی رانندگان عمده علت تصادفات جاده‌ای هفته گذشته استان بوده است.

,

وی با بیان اینکه روز گذشته در سطح استان 6 تصادف جرحی و  10 تصادف خسارتی رخ داد، گفت: این حوادثرانندگی در سطح جاده های استان 7 مجروح به جای گذاشت و فوتی در برنداشته است.

,

خسروجردی با اشاره به آمار مجروحان در حوادث جاده ای افزود: آمار مجروحان در سطح استان سمنان در 4 فروردین ماه سال جاری نسبت به روز های اخیر کاهش داشته است.

,

وی با بیان اینکه روزهای 28 و 29 اسفندماه سال گذشته در محورهای استان سنگین ترین ترافیک را داشته ایم، اظهار کرد: از ابتدای سال جدید ترافیک روان بوده ولی روز گذشته به علت بازگشت مسافران تردد خودروهای بیشتری را در سطح استان شاهد بوده ایم.

,

خسروجردی با اشاره به اینکه بیشترین تردد خودروها در جاده های استان مربوط به محور تهران به مشهد و برعکس است، گفت: هرساله در ایام نوروز بیشترین ترافیک در این محور رخ می دهد.

,

رئیس پلیس راه استان سمنان در ادامه افزود: محورهای سمنان به فیرزکوه و شهمیرزاد به کیاسر در این ایام ترافیک سبک تری داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه