اخبار داغ

لزوم انتخاب لایق و اصلح در انتخابات شورای شهر گیوی؛

از حضور پیشکسوتان در کارزار انتخاباتی تا جوانانی که بی محابا وارد میدان شده اند

از حضور پیشکسوتان در کارزار انتخاباتی تا جوانانی که بی محابا وارد میدان شده اند
بدیهی می‌باشد افرادی که تخصصشان با مقوله‌ای به‌نام مدیریت و برنامه ریزی شهری در زمینه‌های مرتبطی مانند عمرانی و اقتصادی و فرهنگی، تفاوت دارد نباید جایگاهی در بالاترین مرکز تصمیم گیری شهر داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر ، تب ثبت نام کاندیداهای شورای شهر در گیوی نسبت به سال قبل داغتر شده است و این درحالی است که اغلب چهره‌های شاخص و پشکسوت از جمله شوراهای شهر سالهای پیش شهر دوباره به کارزار انتخاباتی خواهند آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

همچنین حضور جوانان و دیگر چهره های شاخص که در پیشتر در گیوی به طرق متعددی ایفای نقش کرده‌اند، بنا دارند خود را در معرض انتخاب عمومی قرار دهند. 

,

به تبع در این میان اشخاصی وارد کارزار انتخابات شورای شهر و روستا خواهند شد که دغدغه مردمی داشته و همچنین ظرفیت حضور در انتخابات را در وجود خود حس کنند؛ ولی در این میان یکی از مولفه‌های اصلی در بحث تایید صلاحیت‌ها، میزان تخصص و توانایی افراد در برنامه ریزی و اداره شهری بنام باغ شهر گیوی در ابعاد مختلف آن است.

,

بدیهی است افرادی که تخصصشان با مقوله‌ای به‌نام مدیریت و برنامه ریزی شهری در زمینه‌های مرتبطی مانند عمرانی و اقتصادی و فرهنگی، تفاوت دارد نباید جایگاهی در بالاترین مرکز تصمیم گیری شهر داشته باشند؛ از سویی لازم است تمهیدات لازم 5 شورای شهر برای ارتقای سطح عمرانی و اقتصادی هر دو منطقه صورت گیرد، از آنجا که حساسیت این موضوع در شهر بیش از پیش احساس می شود ضرورت دارد کاندیداهای احتمالی شورای شهر این ملزومات را رعایت کنند.

,

از آن سو مردم گیوی پس از تجارب فراوان چندین ساله به‌خوبی دریافته‌اند که چه چهره ها و یا چه شخصیت هایی می توانند در تصمیم گیری های مدیریت شهری موفق عمل کنند؛ میزان تقید کاندیداها به مبانی اصلی انقلاب و مدیریت جهادی است و مهمترین شاخصه کاندیداها باید باشد.

,

بسیاری از افرادی که امروز قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند سابقه هرچند کوچک، از مسئولیت‌های اجتماعی، فرهنگی و مشاغل آزاد در گذشته برعهده گرفته‌اند لذا میزان و عیار جهت گیری و مدیریت انقلابی و مردمی بودن یکی از وجه‌های اصلی این افراد خواهد بود و مردم با شناسایی افرادی که اصلح و توانایی های موثری در حوزه های متعدد دارند انتخاب خواهند کرد.

,

در نوشته‌های دیگر، بیشتر به تبیین شاخصه‌های شورای شهر مطلوب پرداخت خواهد شد اما آنچه این روزها بیشتر اهمیت دارد و اخبار جست و گریخته از ثبت نام افراد حکایت می‌کند، تمییز افراد دارای تخصص و صلاحیت توسط خود مردم است تا عاقلانه از همین روزها به فکر انتخاب افراد لایق و اصلح باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه