اخبار داغ

نارضایتی شهروندان چرامی از اختلال در شبکه اینترنتی 4G /مدیران تدبیر یا مدیران بی تدبیر؟

نارضایتی شهروندان چرامی از اختلال در شبکه اینترنتی 4G /مدیران تدبیر یا مدیران بی تدبیر؟
شهرستان چرام که مدتی است از نعمت شبکه ی نسل سوم 3Gبهره می برد و هنوز بسیاری از مردم با این شبکه آشنایی کامل ندارند،شبکه 4G وارد شد که علاوه بر ناآشنایی افراد با آن باعث اختلال در شبکه 3G نیز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  چرام شاید نوشتن از نسل چهارم شبکه‌های مخابراتی، آن هم در حالی که به تازگی و البته به شکل محدود نسل سوم در ایران به راه افتاده، کمی ناموجه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

ولی آشنایی با پیشرفت‌هایی که دیر یا زود راه خود را به هر کشوری باز خواهند کرد، و در این مورد خاص تکنولوژی 4G که می‌تواند شبکه‌های اینترنت کابلی را کاملاً از دور خارج کند، خالی از لطف نباشد. 

,

 

,

از بین تمام اصطلاحات گیج‌کننده‌ای که این روزها در بازار مصرف شنیده می‌شود، احتمالاً گنگ‌ترین مورد 4G است که برای توصیف یک نسل جدید و بسیار پرسرعت تبادل اطلاعات موبایل با استفاده از تلفن‌های هوشمند،‌ تبلت‌ها و سایر دستگاه‌ها به کار می‌رود. 

,

 

,

4G بیشتر برای کسانی که موبایل‌های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ دارند مناسب است. کسانی که اغلب خارج از محدوده پوشش وای-فای هستند، نیازمند سرعت بالا برای مرور وب،‌ استفاده از اپلیکیشن‌ها و کار با ایمیل می‌باشند.

,

 

,

اما در چرام با وجود اینکه بصورت ناگهانی بر روی شبکه های تلفن همراه شبکه 4g نمایش داده شد، هنوز دارای اختلالات شبکه ای است .

,

 

,

شهروند چرامی می گوید:برای ما جای سوال  است که اگر بر روی شبکه های موبایل ما 4gنمایش داده می شود،پس چرا دچار اختلال است؟

,

 

,

وی افزود:افرادی که چنین خدماتی را می دهند،ابتدا راهکاری برای رفع مشکلات و اختلالات بیابند و پس از اجرایی شدن به افتتاح آن خدمت بپردازند.

,

 

,

در شهرستان چرام که مدتی است از نعمت شبکه ی نسل سوم 3gبهره می برد و هنوز بسیاری از مردم با این شبکه آشنایی کامل ندارند،شبکه 4g وارد شد که علاوه بر ناآشنایی افراد با آن باعث اختلال در شبکه 3g نیز شد.

,

 

,

امیدواریم مسئولین مربوطه بتوانند چنین مشکلات ناچیز و کوچکی را حل کرده و با برنامه ریزی موثر فعالیت یا خدمتی را اجرا کنند.

,

 

,

گفتنی است که افراد بسیار زیادی از چرامی از لوازم الکترونیکی از جمله موبایل و شبکه های مختلف اینترنتی استفاده می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه