اخبار داغ

وحدت و اتحاد در روز پایانی به پله پیروزی رسیدند

وحدت و اتحاد در روز پایانی به پله پیروزی رسیدند
چهره دو تیم راه یافته از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام شهدای بخش احمدی مشخص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورزش۵؛ در روز سوم و پایانی از گروه دوم صبح امروز تیم مالک اشتر جلالی که با چهار امتیاز در صدر جدول قرار داشت به مصاف تیم اتحاد شهرداری سرگز رفت که با ضربه هتریک مقداد دهقانی سه بر صفر مغلوب حریف خود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورزش۵,

این مسابقه پرحاشیه که دو اخراجی نیز در پی داشت در پایان تیم اتحاد با پیروزی، ۵ امتیازی شد و بعنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

,

در دیگر بازی حساس این گروه نیز تیم وحدت سراح مدعی کسب عنوان قهرمانی که از بازیکنانی همچون مجتبی سلیمانی و مجتبی جعفری برخوردار بود موفق شد حریف خود را با چهار گل درهم بکوبد و با ۵ امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم اتحاد بعنوان تیم نخست از این گروه راهی مرحله نیمه نهایی شود.

,

تیم های مالک اشتر جلالی با ۴ امتیاز و نوین کشاورز حشم بلم با یک امتیاز و ایستادن در رتبه های سوم و چهارم گروه دوم از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماندند.

,

اما در ادامه این رقابتها دیدارهای گروه اول عصر امروز برگزار می شود که تکلیف دو تیم صعود کنند دیگر به مرحله نیمه نهایی مشخص خواهد شد.

,

خاطرنشان شود؛ بیست و ششمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای بخش احمدی با حضور۹ تیم در دو گروه به میزبانی زمین ورزشی روستای حشم بلم در حال برگزاریست.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه