اخبار داغ

امام جمعه شازند:

رفع مشکلات کشور در گرو انتخاب افراد مسئولیت‌پذیر و انقلابی است/رئیس جمهور مومن و انقلابی آبروی نظام است

رفع مشکلات کشور در گرو انتخاب افراد مسئولیت‌پذیر و انقلابی است/رئیس جمهور مومن و انقلابی آبروی نظام است
امام جمعه شازند در دیدار عیدانه با مسئولین شهرستان گفت: برای رفع مشکلات کشور به افراد مسئولیت‌پذیر و انقلابی نیاز داریم که نگاه تیزبین و بصیرت بالای مردم باعث انتخاب افراد مسئولیت پذیر و انقلابی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، صبح امروز ۵ فروردین ماه مسئولان شهرستان شازند با ائمه جمعه شازند و مهاجران دیدار عیدانه داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما,

در این دیدار که ابراهیمی نماینده مردم شازند، فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید حضور داشتند، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی گفت: همانطور که ایشان فرمود مهمترین مساله کشور حفظ امنیت و عزت ملی است که با هم گره خورده است و اگر به دنبال عزت ملی هستیم باید امنیت ملی را حفظ کنیم.

,

وی افزود: خلاصه بیانات رهبر معظم انقلاب، زنده نگه داشتند این نظام و انقلاب است و دشمن می خواهد القا کند که دین اسلام کارایی ندارد و دینی ناکارآمد است اما دین اسلام بری از این تهمت ها و افتراهاست.

,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه شازند در ادامه با اشاره به مسئله انتخابات بیان کرد: کشور برای رفع مشکلات به افراد مسئولیت پذیر و انقلابی نیاز دارد و نگاه تیزبین و بصیرت بالای مردم باعث انتخاب افراد مسولیت پذیر و انقلابی می شود.

,

موسوی با بیان اینکه رئیس جمهور مقتدر، مومن، انقلابی و پرکار، آبروی نظام است تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود مردم نباید در انتخابات اعم از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فریب شعارهای انتخاباتی را بخورند ضمن اینکه در تبلیغات انتخاباتی هیچ کس حق سیاه نمایی ندارد و نامزدها وعده هایی را به مردم ندهند که اصلا امکان پذیر نیست و یا غیرقانونی و غیرعملیاتی است.

,

وی با بیان اینکه شعار امسال در واقع تفسیر شعار سال گذشته است و مسئولان و مردم باید وظایف خود را در قبال آن انجام دهند عنوان کرد: همانطور که رهبری فرمودند مردم اجناس خارجی نخرند و به اجناس داخلی اقبال نشان دهند. و مسئولان نیز بدانند با بنر چسباندن مشکل حل نمی شود و همه باید برای اشتغال و تولید اقدام جدی کنند.

,

امام جمعه شازند در پایان به مسئله قطع پرداخت عوارض آلایندگی شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: ۶ سال از زمان پرداخت عوارض آلایندگی به شهرستان شازند می گذرد و سالانه میلیاردها تومان وارد این شهرستان می شده است اما باید دید مسئولان در این مدت چه کرده اند و چه تغییراتی ایجاد شده است؟!

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه