اخبار داغ

فرمانده سپاه بهبهان :

ایستگاههای صلواتی در مسیر راهیان نور اقدام بی سابقه ای بود / خدمت به زائران سرزمین نور افتخار بزرگی برای بسیج و سپاه بهبهان است

ایستگاههای صلواتی در مسیر راهیان نور اقدام بی سابقه ای بود / خدمت به زائران سرزمین نور افتخار بزرگی برای بسیج و سپاه بهبهان است
سرهنگ خیران پور گفت : خدمت به زائران سرزمین نور افتخار بزرگی است که امسال نصیب بسیج و سپاه بهبهان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ پاسدار عبدالله خیران پور فرمانده سپاه بهبهان در گفتگو با خبرنگار عصر بهبهان ، استقرار و ایجاد ایستگاههای متنوع فرهنگی و رفاهی در ورودی شهر بهبهان و در مسیر راهیان نور را حرکتی کم نظیر دانست و اظهار کرد : برای نخستین بار در شهرستان بهبهان ایستگاههایی با این ظرفیت در استقبال و پذیرایی از راهیان سرزمین های نور ایجاد شده است که به گفته میهمانان در طول مسیر کم سابقه بوده است.

وی افزود : این اقدام که با مشارکت و تعامل خوب دستگاههای دولتی از جمله فرمانداری ، شهرداری ، نهاد امام جمعه ، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی ، اداره برق و خیرین بزرگوار با سپاه و بسیج اجرایی شده است میزبانی شایسته ای از راهیان سرزمین های نور شده است.

سرهنگ خیران پور تنوع غرفه های این ایستگاهها را از ویژگی های خوب امسال برشمرد و ادامه داد : ایجاد فضاهایی برای برگزاری نمازجماعت و استراحت در این ایستگاهها کار خوب بانیان آن به شمار می آید . همچنین ایجاد یک پارکینگ صحرایی نیز از جمله اقدامات خوب در این راستا محسب میشود.

فرمانده سپاه بهبهان در پایان ضمن تشکر از بسیجیان و دست اندرکاران ایستگاههای صلواتی خاطر نشان کرد : امید است این قبیل برنامه ها با همکاری مستمر همه نهادها در طول سال اجرایی شود تا شاهد برنامه های بزرگ فرهنگی در شهر بهبهان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر بهبهان ,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه