اخبار داغ

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان لردگان:

با قاطعیت مر قانون را اجرا می کنیم

با قاطعیت مر قانون را اجرا می کنیم
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان لردگان گفت: ضمن احترام به تمام سلایق، با قاطعیت، مر قانون را اجرا می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، ظفر اردشیری رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان لردگان در پنچمین نشستی که با حضور دکترخالدی نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی و ناظر ویژه انتخابات استان چهارمحال و بختیاری و اعضای هیأت نظارت صبح امروز در فرمانداری لردگان تشکیل شده بود، با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مر قانون در تایید صلاحیت ها و روند برگزاری انتخاباتی سالم افزود: در اجرای قانون و اعمال نظارت بر روند انتخابات، به هیچ عنوان حرکات غیر قانونی را برنمی تابیم و از دخالت سلایق در تصمیم گیری ها اکیدا جلوگیری خواهیم کرد .
اردشیری افزود: آرای مردم امانتی است که وظیفه ما صیانت از این آرا است و باید با نظارت و بدون دخالت و بدون خط و خطوط امانت دار آرای مردم باشیم.

دکتر خالدی نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی و ناظر ویژه انتخابات استان چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت:  تلاش همه همکاران من در هیات نظارت و هیات های اجرایی انتخابات در شهرستان لردگان ایجاد تفاهم، دوستی و آرامش همراه با حفظ حقوق تمامی شهروندان است و همیشه از پیشنهادات سازنده ای که حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کند، استقبال خواهیم کرد.

وی بیان کرد: سعه‌صدر و توجه به حق الناس و حق و حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان امری است که عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات رعایت نمایند و ان شالله در شهرستان لردگان روند انتخابات نسبت به انتخابات گذشته به سمتی برود که خدایی ناکرده علامت سوالی روی آن نباشد و شاهد حضورپر شور مردم در صحنه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری باشیم .

داوود مرادی کارشناس مسئول امور سیاسی و اجتماعی فرمانداری لردگان نیز در این جلسه گفت: نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح دوشنبه 30 اسفندماه سال 1395 در فرمانداری و بخشداری های شهرستان لردگان آغاز شده و تا پایان روزیکشنبه ششم فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تا پایان پنج روز اول ثبت نام داوطلبین، تاکنون 357 نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که از این تعداد 51 نفر برای انتخابات 5 شهر لردگان، رودشت، فلارد، خانمیرزا و منج ثبت نام نمودند و 306 نفر به عنوان داوطلبین شوراهای اسلامی روستا در بخش ها شهرستان لردگان ثبت نام کردند .

مرادی بیان داشت: در پایان ثبت نام از داوطلبین پرونده داوطلبین به مراجع چهارگانه ثبت احوال، دادگستری، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات جهت استعلامات ارسال می شود و این مراجع تا ده روز فرصت دارند که نتایج استعلامات را به فرمانداری اعلام نمایند .

داوود مرادی خاطر نشان کرد: بر اساس آمارها باید در پنج شهر و 231  روستای شهرستان لردگان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام لردگان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه