اخبار داغ

طی ۱۰ روز گذشته صورت گرفت؛

وقوع ۱۲۴ حادثه در سطح استان سمنان/امدادرسانی به ۳۳۴ حادثه دیده

وقوع ۱۲۴  حادثه در سطح استان سمنان/امدادرسانی به ۳۳۴ حادثه دیده
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع ۱۲۴ حادثه در سطح استان سمنان خبر داد و گفت: ۳۳۴حادثه دیده توسط امدادگران هلال احمر استان امدادرسانی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر حسن شکراللهی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در تشریح فعالیت های نوروزی امدادگران در سطح استان گفت: 100 امدادگر درقالب 19 تیم امداد و نجات و یک امداد هوایی در ایام نوروز به مسافران در سطح جاده های الستان خدمات ارائه می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان درخصوص امدادرسانی در حوادث 10 روز گذشته گفت: در این مدت بیش از 124 حادثه در سطح محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوسته است.

,

وی همچنین تصریح کرد: 664 نفر در این حوادث آسیب دیدند که امدادگران با حضور به موقع در سر صحنه به آنها خدمات ارائه دادند.

,

شکراللهی با بیان اینکه در حوادث سطح استان 39 نفر نجات یافتند، اظهار کرد: رها سازی 5 نفر در سوانح ترافیکی توسط امدادگران صورت گرفت.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان همچنین تصریح کرد: در این مدت 62 مسافر نوروزی در سطح استان اسکان داده شدند.

,

شکراللهی از مردم و مسافران نوروزی عازم به جاده ها و مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور خواست نکات ایمنی و امدادی را در مسافرت های نوروزی رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشند.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در خاتمه خاطرنشان کرد: مسافران در صورت بروز مشکل صبور بوده و با نیروهای امدادی از طریق شماره 112 تماس بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه