اخبار داغ

علی‌رغم اعلام انصراف از کاندیداتوری؛

بانویِ پرحاشیه در انتخابات شورای شهر تبریز نام‌نویسی کرد/ «ن.ی» به عهدِ خود وفادار نماند!

بانویِ پرحاشیه در انتخابات شورای شهر تبریز نام‌نویسی کرد/ «ن.ی» به عهدِ خود وفادار نماند!
یکی از کاندیداهای زن شورای پنجم که پیش‌تر تصاویر بی‌حجاب او منتشر شده بود، علی‌رغم اعلام انصراف از کاندیداتوری امروز با حضور در فرمانداری نام‌نویسی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، یکی از نامزدهای احتمالی شورای پنجم که پیش‌تر تصاویر بی‌حجاب او توسط پایگاه اطلاع‌رسانی آناج منتشر گردید و بعداً درپی انصرافِ فرد مذکور از شرکت در انتخابات، از تارنمای سایت حذف شد، ظهر امروز با حضور در فرمانداری تبریز رسماً کاندیداتوری خود را اعلام و مراحل نام‌نویسی را گذراند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج, یکی از نامزدهای احتمالی شورای پنجم که پیش‌تر تصاویر بی‌حجاب او توسط پایگاه اطلاع‌رسانی آناج منتشر گردید و بعداً درپی انصرافِ فرد مذکور از شرکت در انتخابات، از تارنمای سایت حذف شد، ظهر امروز با حضور در فرمانداری تبریز رسماً کاندیداتوری خود را اعلام و مراحل نام‌نویسی را گذراند.,

«ن.ی» پیش‌تر در گفت‌وگویی با این پایگاه خبری عنوان کرده بود: دیگر قصد شرکت در انتخابات را ندارد و نمی‌خواهد کاندیدا شود.

,

آنچه که مبرهن است، دستگاه‌های نظارتی سوابق اشخاص را بررسی می‌نمایند تا افرادی که از صلاحیت لازم برای نمایندگی مردم برخوردار نیستند و در باطن به مبانی اسلام پایبند نمی‌باشند در مظان انتخاب قرار نگیرند.

,

آنطور که پیداست عده‌ای به هربهایی می‌خواهند به شورای شهر برسند لکن از این مقوله غافل‌اند که اتفاقات شورای چهارم موجب شده، تا حساسیت‌‌ها نسبت به کاندیداها افزون‌تر شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه