اخبار داغ

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبرداد:

کشف ۲۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق دپو شده در بندرلنگه

کشف ۲۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق دپو شده در بندرلنگه
فرمانده انتظامی بندرلنگه از کشف 230 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 450 میلیون ریال طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مــــرواریـــد نـــیـــوز: حافظی،فرمانده انتظامی بندرلنگه  با اشاره به این خبر گفت:در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی محموله سیگار قاچاق در روستای "بندر معلم" پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مــــرواریـــد نـــیـــوز:,

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی ، اطلاعاتی و گشت زنی های زیاد محل دپو سیگار قاچاق را شناسایی و در بازرسی از محل تعداد 220 هزارنخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی بندرلنگه تصریح کرد: ماموران طی عملیاتی دیگر در روستای حمیران تعداد 10 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق دپو کشف و ضبط کردند.

,

این مسؤول انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه ارزش سیگار های قاچاق کشف شده 450 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: تلاش درجهت شناسایی قاچاقچیان ادامه دارد و در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان تحویل گردید.

,

حافظی با اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد کشور،افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را هر چه سریع‌تر به پلیس 110 اطلاع دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه