اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تنگستان خبر داد:

سارقین به عنف در تنگستان دستگیری شدند

سارقین به عنف در تنگستان دستگیری شدند
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تنگستان از دستگیری باند 3 نفره سرقت به عنف که به زور از اتباع خارجی سرقت می‌کردند در روستای ده نو تنگستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ جوشن سهرابی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تنگستان در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما اظهار داشت: با اشرافیت پلیس در تنگستان هر گونه ناامنی و تخلف در کوتاه‌ترین زمان کشف و متخلفان دستگیر می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

وی گفت:  تمام نقاط شهری و روستایی  تنگستان تحت پوشش نظارت پلیس است که امکان بروز تخلف در این نقاط کاهش یافته است.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تنگستان از دستگیری سرقت به عنف در  تنگستان خبرداد و گفت: یک باند حرفه‌ای سارق که در جاده‌ چاه تلخ و روستاهای اطراف آن در تنگستان، موتورسیکلت و پول نقد اتباع بیگانه  را به زور سرقت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

,

, ,

وی افزود: سرقت به عنف از راکبین موتور سوار که با حساسیت موضوع با ایجاد چتر امنیتی و تشکیل تیم مجرب از کلانتری مرکزی چاه تلخ و کنترل متعدد به صورت محسوس و نا محسوس انجام شد.

,

سرهنگ جوشن سهرابی با بیان اینکه این باند سارق در عملیات دستگیر شدند خاطرنشان کرد: در یک طرح عملیاتی  مشترک کلانتری مرکزی اهرم تنگستان، کلانتری عالیشهر و پاسگاه چاه تلخ ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان را در روستای" انبارک" تنگستان دستگیر کردند.

,

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان از تمام توان خود برای ایجاد آرامش مطلوب در جامعه استفاده می‌کنند و به صورت شبانه‌روزی در حال خدمات دهی به مردم هستند.

,

فرمانده نیروی انتظامی تنگستان گفت: از شهروندان تنگستانی، امام جمعه شهرهای اهرم،  دلوار و رئیس شورای تامین در ماموریتهای که نیروی انتظامی انجام داده به ما کمک کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.

,

جوشن سهرابی در پایان  اظهار داشت: تعامل و همکاری شهروندان با پلیس برای گذراندن یک روز شادی و رویارویی بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران مورد در خواست است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه