اخبار داغ

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد:

آمادگی 400 مدرسه و 40سالن ورزشی برای اسکان زائران

آمادگی 400 مدرسه و 40سالن ورزشی برای اسکان زائران
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه در هفته دوم سفرهای نورزی هم آمادگی پذیرایی از زائران را داریم، گفت: 400 مدرسه و نمازخانه و حدود 40 سالن ورزشی که در کل 3700 کلاس می باشد برای اسکان زائران پیش بینی و آماده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عبدالهی مهر در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نگار با اشاره به اسکان زائران در مدارس و مراکز فرهنگی، اظهار داشت: از آذر ماه سال 95 کمیته های تخصصی و محورهای داخلی برای پیش بینی اسکان نوروز 96 در اداره تعاون که دبیر خانه ستاد اسکان می باشد را پیش بینی و راه اندازی نمودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار, فرهنگ نگار,

وی ادامه داد: چالش و دغدغه هایی و روش های اسکان نوروزی خصوصا در سه استان خراسان رضوی ، استان فارس و استان قم که در نوروز و تابستان 94 و95 را رصد و بازنگری کردیم تا راهکار و روش هایی که برای رضایتمندی حداکثری را برای زائر ایجاد کنیم.

,

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان قم در ادامه اضافه کرد: کارشناسان ما در مناطق و نواحی 4گانه در اداره تعاون فعالیت می کنند تا با یک نگاه دقیق منطقی و علمی بر روی محورهای اسکان رصد کاملی را داشته باشند.

,

وی با اشاره به 27 اسفند ماه 95 تا 13 فروردین 96 پیک سفرهای نوروزی می باشد، گفت: با توجه به ضریب حضور مسافر و پیش بینی در خصوص پیک سفر به استان و اطلاعاتی که از هواشناسی داشته ایم نزدیک به 400 مدرسه و نمازخانه و حدود 40 سالن ورزشی را برای اسکان زائران پیش بینی و آماده نمودیم و در کل 3700 کلاس را که بیشتر آنها در غالب گروه الف وب بودند را برای این موضوع آماده سازی نمودیم.

,

عبداللهی بیان داشت: در کنار این مسائل یک پک فرهنگی که از یک بسته میوه و پیام نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش استان تشکیل شده بود را در بین مسافرین توزیع نموده ایم.

,

وی خاطرنشان شد: تا تاریخ 3 فروردین ماه 115 هزار نفر روز در مدارس ، مراکز رفاهی و پردیس دانشگاه فرهنیگان و اردوگاه هایی که در سراسر استان در اختیار داریم پذیرش شده است .

,

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان قم با اشاره به رینگ دوم سفرهای استانی، بیان داشت: در رینگ دوم سفر برنامه های خاصی داریم  و آمادگی داریم که بتوانیم خدمات بهتر و کاملتری را ارائه دهیم در این پیک که حجم سفرها کمتر می باشد مدارسی که دورتر به مرکز شهر و حرم مطهر می باشند را در صورت نیاز از ارائه سرویس خارج خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به جذب تمام زائران در پیک دوم سفرهای نوروزی به استان ، خاطرنشان شد: ظرفیت هتلینگ استان نزدیک به 10هزار تخت می باشد که این تعداد پاسخگوی این حجم زائر نیست به همین دلیل در تلاش برای ارائه خدمات به تمام زائران هستیم و در صورت نیاز در هفته دوم سفرهای نوروزی هم به مانند هفته اول به تمام مردم عزیز ارائه خدمات خواهیم کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه