اخبار داغ

فرماندار درگز:

داوطلبین واجد شرایط شورای روستایی، در مهلت قانونی ثبت‌نام نمایند

داوطلبین واجد شرایط شورای روستایی، در مهلت قانونی ثبت‌نام نمایند
فرماندار درگز گفت: رسیدن تعداد داوطلبین شورا در روستاها به حداقل تعداد لازم، بسیار با اهمیت است؛ چراکه در غیر آن صورت انتخابات شورا در آن روستا برگزار نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی حمیدی در خصوص ثبت‌نام کاندیدای انتخابات شورای شهر و روستاها شهرستان درگز به درگزخبر گفت: با توجه به جمعیت و تعداد شهرها و روستاهای شهرستان درگز، پیش‌بینی می‌شود؛ 500 الی 600 داوطلب برای انتخابات شورای شهر و روستاهای درگز اقدام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر ,

وی افزود: داوطلبینی که خود را واجد داشتن این مسئولیت می دانند؛ برای ثبت‌نام به خصوص برای شوراهای روستا اقدام نمایند.

,

فرماندار درگز تاکید کرد: رسیدن تعداد داوطلبین شورا در روستاها به حداقل تعداد لازم، بسیار با اهمیت است؛ چراکه در غیر آن صورت، انتخابات شورا در آن روستا برگزار نمی‌شود.

,

وی افزود: در صورتیکه روستایی عضو شورا نداشته باشد؛ انتخاب دهیار نیز با مشکل مواجهه می شود.

,

حمیدی خاطر نشان کرد: بعد از ایام ثبت‌نام، به دوران انتخابات می‌رسیم که بسیار با اهمیت است؛ زیرا همگان می‌دانند انتخابات و رای مردم عامل استحکام این نظام مقدس هستند.

,

وی ادامه داد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، رای مردم حق ناس است و ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم تا امانتداران خوبی باشیم.

,

وی افزود: هرگز اجازه نمی‌دهیم به رای مردم خدشه‌ای وارد شود و انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نیز مانند تمام انتخابات کشور قانونمند، با اخلاق و باشکوه برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه