اخبار داغ

حجت­ الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری عنوان کرد:

ضرورت استفاده از کالای تولید داخل برای ارتقای سطح اقتصادی کشور

ضرورت استفاده از کالای تولید داخل برای ارتقای سطح اقتصادی کشور
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم و مسئولین برای ارتقای سطح اقتصادی کشور و در راستای حمایت از تولید کننده ی داخلی باید از کالاهای ساخت داخل استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت­ الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز ضمن تبریک سال نو و اشاره به نام امسال که اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال است گفت:اگر مردم و مسئولان در راستای حمایت از کالای ایرانی از تولیدات داخلی استفاده کنند توان اقتصادی کشور هم افزایش می یابد و این امر باید امسال در جامعه و کشور نهادینه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادامه داد: به همین منظور ودر راستای حمایت از تولیدات داخلی رهبری معظم تاکید کردند باید واردات کالایی که که در داخل مشابه آن تولید می شود حرام شرعی و قانونی باشد.

,

حجت­ الاسلام و المسلمین مجتهد شبستری تصریح کرد: برای ارتقای سطح اقتصادی در کشور علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی باید از نیروی انسانی جوان که مولد و موتور حرکتی جامعه نیز هستند و دغدغه انقلابی دارند برای محقق شدن پروژه­های اقتصاد مقاومتی از آن­ها استفاده کرد.

,

وی در خصوص اینکه اقتصاد مقاومتی محقق شده است یا خیر افزود: هیچ گاه نمی­ توان منکر قضیه تحقق اقتصاد مقاومتی شد چرا که مسئولان و دولتمردان در راستای تحقق این مطالبه چندین ساله رهبری اقداماتی را انجام داده اند که گزارشات آن­ها نیز موجود است ولی چون مورد رضایت رهبری و مردم نیست امسال معظم له با تاکید بیشتری خواستار محقق شدن اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغال و تولید شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه