اخبار داغ

واکنش علماءاهل سنت نسبت به آزادی حسنی مبارک؛

آزادی حسنی مبارک بی عدالتی محض است/ قیام مصر به جهت فقدان رهبر و امام شکست خورد

آزادی حسنی مبارک بی عدالتی محض است/ قیام مصر به جهت فقدان رهبر و امام شکست خورد
علماء اهل سنت سیستان و بلوچستان آزادی حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ به نظر می رسد تنها پرتقال های عیدانه وارداتی مصری از طعم و رنگ نیفتاده بلکه فضای سیاسی، اجتماعی و قضایی مصر نیز رنگ باخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سنت نیوز, سنت نیوز,

اخبار واصله از مصر حاکی از آزادی حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر دارد؛ فردی که خون هزاران بیگناه انقلابی مصر بر ذمه وی سنگینی می کند اما با تمام این اوصاف آزاد شد و انقلاب مصر را عملا به یک قیام شکست خورده در تاریخ این کشور ثبت کرد.

,

قیامی که بر گرفته از انقلاب اسلامی ایران بود اما به جهت فقدان سکانداری به مثل امام خمینی (ره) در آن به سرنوشتی شوم و غم انگیز مبتلا شد.

,

امام جمعه اهل سنت نگور: قیام مصر به جهت فقدان رهبر و امام شکست خورد

, امام جمعه اهل سنت نگور: قیام مصر به جهت فقدان رهبر و امام شکست خورد,

مولوی عبدالرحمن عارفی امام جمعه اهل سنت نگور در این خصوص ابراز داشت: در دنیا هیچ انقلابی بدون رهبری یک فرد آگاه به نتیجه نرسیده است.

,

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بعد از امام راحل لحظه شماری می کردند تا مرگ انقلاب را ببینند اما اعلام رهبری آیت الله العظمی خامنه ای قلب انقلاب را تپنده نگاه داشت.

,

مولوی عارفی در خصوص انقلاب مصر ابراز داشت: در انقلاب مصر با وجود اینکه مردم از تمام وجود مایه گذاشته و جان و مال و جوانان خود را برای این انقلاب هزینه کردند اما به جهت نبود رهبر و امام  شکست خوردند و انقلابیون زندانی و مجرمین آزاد کشتند.

,

امام جمعه اهل سنت نگور افزود: آزادی حسنی مبارک حاکی از شکست کامل انقلاب مردمی مصر به جهت عدم مدیریت و رهبری سنجیده تلقی می شود.

,

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار: قلدرها انقلاب مصر را مصادره کردند

, امام جمعه موقت اهل سنت چابهار: قلدرها انقلاب مصر را مصادره کردند,

مولوی عبد الواحد بزرگزاده امام جمعه موقت اهل سنت چابهار نیز با ابراز تاسف از آزادی حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع مصر ابراز داشت: زمانی که در راس یک حکومت افرادی با زور و قلدری به زمامداری برسند می توان حوادث این چنینی را نیز پیش بینی کرد.

,

امام جمعه موقت چابهار افزود: نبود رهبر و مقتدا در انقلاب مصر اصلی ترین سبب مصادره انقلاب در این کشور بود.

,

امام جمعه اهل سنت قصر قند: آزادی حسنی مبارک بی عدالتی محض است

, امام جمعه اهل سنت قصر قند: آزادی حسنی مبارک بی عدالتی محض است,

مولوی خلیل ارجمندی امام جمعه اهل سنت قصر قند نیز با ابراز تاسف از آزادی دیکتاتور مخلوع مصر ابراز داشت: قلب مسلمین حقیقی جهان از آزادی حسنی مبارک دیکتاتور مستکبر مصر به درد آمد.

,

وی ابراز داشت: آزادی حسنی مبارک بی عدالتی ای آشکار است زیرا وی فردی خونریز بود که دستش به خون جوانان، زنان و کودکان بی شماری از فرزندان مصر آغشته می باشد.

,

 

,

انتهای خبر /

, انتهای خبر /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه