اخبار داغ

واکنش نماینده کردستان به سفر رئیس دولت به سنندج؛

روحانی پاسخ رأی مردم کردستان را با سفرهای چندساعته و کم بازده داده/ افتتاح طرح های قدیمی درآستانه انتخابات چه معنایی دارد؟/ مردم از دولت راضی نیستند

روحانی پاسخ رأی مردم کردستان را با سفرهای چندساعته و کم بازده داده/ افتتاح طرح های قدیمی درآستانه انتخابات چه معنایی دارد؟/ مردم از دولت راضی نیستند
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور آراء قاطع مردم کردستان در سال ۹۲ را با سفرهای چند ساعته کم ثمر پاسخ داده و حتی حرف نمایندگان مردم را هم نشنیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد،  منصور مرادی با اشاره به سفر رئیس دولت به کردستان گفت: رئیس جمهور در فرودگاه سنندج بصورت ویدئو کنفرانس چند طرح و پروژه را افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

وی افزود: آنچه مایه تاسف است میزان بالای بیکاری در استان کردستان است که با وجود وعده های داده شده به مردم هنوز در حرف و شعار باقی مانده است.

,

 

,

مرادی با بیان اینکه سفر ریاست محترم جمهور در تعطیلات نوروز چندان کارشناسی نیست، گفت: افتتاح چندین پروژه که اغلب آنها متعلق به دوره های گذشته است در کمتر از دو ماه به انتخابات معنی دار است.

,

 

,

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه از رویکرد دکتر روحانی  نسبت به نمایندگان استان کردستان، افزود: در یکسال اخیر و با آغاز به کار مجلس دهم رئیس جمهور حتی یک جلسه با مجمع نمایندگان استان کردستان برگزار نکرده است و انتظار می رفت رئیس جمهور پیش از سفر به کردستان با مجمع نمایندگان استان جلسه ای برگزار می کرد تا درددل مردم را از سوی نمایندگان مردم بشنود.

,

 

,

مرادی خاطر نشان کرد: مشکل اصلی مردم کردستان بیکاری بیش از 60 درصدی، زیر ساخت های جاده ای، آب و ارتباطات است .

,

 

,

وی با اشاره به سفر چند ساعته روحانی در سالهای گذشته به استان کردستان ، گفت: از دولت روحانی در این چهار سال انتظار می رفت به آرای 91 درصد حوزه انتخابیه  مریوان و سروآباد و آرای 72 درصدی مردم کردستان در انتخابات 92 ریاست جمهوری با سفر حداقل دو روز به این استان احترام می گذاشت و بیشتر به مشکلات آنها رسیدگی می کرد.

,

 

,

این نماینده مجلس گفت: مردم در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد از عملکرد دولت روحانی رضایت ندارند و گلایه نمایندگان مجلس از دولت نیز بی توجهی به معیشت و وضعیت بیکاری این استان و شهرستان های مرزی است.

,

 

,

وی ابراز امیدواری کرد سفر رئیس جمهور به استان کردستان فقط افتتاح چند پروژه سالهای گذشته و دوره های قبل نباشد و صحبت ها در قالب شعار باقی نماند بلکه عملی و قابل اجرا باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه