اخبار داغ

مدیرکل انتخابات استان هرمزگان:

ثبت نام سه هزار و 761 داوطلب در انتخابات هرمزگان/سبقت ثبت نام کنندگان روستایی از شهری در بشاگرد

ثبت نام سه هزار و 761 داوطلب در انتخابات هرمزگان/سبقت ثبت نام کنندگان روستایی از شهری در بشاگرد
مدیرکل انتخابات و تقسیمات کشوری هرمزگان بیان کرد: از زمان آغاز ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان هرمزگان سه هزار و 761 داوطلب در سراسر استان اقدام به ثبت نام در دو بخش شهری و روستایی نموده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علیرضا پاکدامن، مدیر کل انتخابات و تقسیمات کشوری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار   هرمز با اشاره به گذشت پنج روز از زمان ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: با گذشت پنج روز از شروع ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان هرمزگان سه هزار و 761 داوطلب در سراسر استان هرمزگان برای ثبت نام در دو بخش شهری و روستایی اقدام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   هرمز ,

 

,

مدیرکل انتخابات و تقسیمات کشوری هرمزگان اظهار کرد: تنها در روز پنجم از شروع ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا 932 نفر اقدام به ثبت نام کرده اند که از مجموع این تعداد ثبت نام کننده 887 نفر مرد و 45 نفر زن می باشند.

,

 

,

پاکدامن با بیان این که در روز اول 452 نفر ، در روز دوم ۵۲۱ نفر ، در روز سوم ۸۸۱ نفر و در روز چهارم 977 نفر در کل استان هرمزگان برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کرده اند، بیان کرد: در روز پنجم 861 نفر در روستاها و 71 نفر در شهر اقدام به ثبت نام کردند که از مجموع این افراد 814 نفر مرد و 37 نفر زن در روستاها و 63 نفر مرد و 8 نفر زن به منظور انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کرده اند.

,

وی با اشاره به وضعیت شهرستان هایی که بیشترین ثبت نام کننده را تنها در روز پنجم برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا داشته اند، بیان کرد : شهرستان بندرعباس با 178 نفر ثبت نام کننده در رتبه نخست ، میناب با 140 نفر ثبت نام کننده و حاجی آباد با 102نفر ثبت نام کننده به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند و بعد از این شهرها هم بشاگرد با 85 نفر ، بندرلنگه با 84 نفر،جاسک با 77 نفر، رودان با 71نفر ،بستک با 54 نفر، سیریک با 40 نفر، پارسیان با 39 نفر،بندر خمیر با 37 نفر و قشم با 25 نفر ثبت نام کننده در رده های بعدی قرار دارند.

,

وی  از نکات قابل توجه در روز پنجم سبقت ثبت نام کنندگان روستایی از شهری در برخی از شهرها دانست و گفت : در روز پنجم شاهد آن بودیم که در شهرستان بشاگرد از بین 85 نفر ثبت نام کننده همه  افراد تنها در حوزه روستایی ثبت نام کردند که از این تعداد 4نفر زن و 81 نفر مرد بودند.

,

پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستاهای کشور از ۳۰ اسفند ۹۵ آغاز شده است و تا پایان روز ۶ فروردین ۱۳۹۶ نیز ادامه خواهد داشت و داوطلبانی که قصد ثبت نام در این دوره را دارند باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز که از قبل ازسوی فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها اطلاع رسانی شده است به فرمانداری ها و بخشداری های مربوطه مراجعه کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه