اخبار داغ

آقایان کاندیداها!سوء استفاده از نام شهداء را متوقف کنید

آقایان کاندیداها!سوء استفاده از نام شهداء را متوقف کنید
این روزها کاندیداهای انتخابات شوراها درگچساران به همراه تعدادی عکاس و سیاهی لشکر جهت حضوری فعال دارند و با حضور در مکان هایی که قبلا هیچ رد و اثری از آنان نبود سعی در کسب نظر آرای مردم این شهر را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب، امروز برخی از کاندیداها که علی الظاهر احساس تکلیف کرده اند و وارد عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا شده اند با حضور در مکان هایی که قبلا هیچ رد و اثری از آنان نبود سعی در کسب نظر آرای مردم این شهر به سمت و سوی خود را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب جنوب,
 
,
حضور در گلزارهای مطهر شهداء و تفقداز خانواده شهداء؛ در حالی که این افراد به مراسمات مذهبی و نماز جمعه هم نمی روند؟! و در راستای اجرای طرح ها و مقاصد سیاسی خود هیچ نسبتی با راه و روش و سیره شهداء ندارند!
,
 
,
برخی آن سو تر نیز به همراه تعدادی عکاس و سیاهی لشکر جهت بالا بردن آرای خود حضوری چشمگیر و فعال دارند!،دیدار با جانبازان و گرفتن سلفی با زوایای مختلف نیز روش دیگری ست که عده ای این روزها در حال و هوای نام نویسی ها در انتخابات شوراها دنبال می کنند و احتمالا در آینده از این آیتم هابیشتر هم خواهیم دید.
,
 
,
اما صد افسوس که این روز ها در حال و هوای داغ ثبت نام انتخابات شوراها و در هیاهوی بازار سیاست، شهدا از همیشه غریب تر شده اند؟ و عده ای  باز در پی هواهای نفسانی و مقاصد دنیوی ،راه را گم کرده و مسیر را اشتباه متصور شده اند؟!.
,
 
,
آقایان کاندیداها ! لطفا خودتان باشید و خودتان را واقعی محک بزنید نه پشت چهره اصلی مخفی شده و خود بازیگرتان را جهت فریب افکار عمومی به صحنه بفرستید چرا که مردم ما آگاه تر از هر زمان وارد میدان انتخاب شده اند و تفاوت ها را از قبل شناسایی کرده اند.
,
 
,
آقایان کاندیداها !خانواده‌ شهداء به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) "چشم و چراغ این ملت هستند" و خواهشمندیم با سوء استفاده از نام شهداءو سخن گفتن از طرف خانواده‌های معظم شهداء، مردم  را محصور امیال دنیوی و اندیشه های تاریک خود نسازید.
,
 
,
آقایان کاندیداها !وقتی تصمیمات شما و سایر مسئولان این شهر در راستای آرمان های والای شهداء و انقلاب باشد، یقین بدانید که این مردم و خانواده های معظم شهداء هستند که از عملکردتان خشنود خواهند شد و روح شهیدان این دیار نیز از شما شاد می شود.
,
 
,
آقایان کاندیداها !بدانید حل معضلات و مشکلات فراوان این دیار نفتخیز در گرو گام برداشتن در مسیر آرمان های شهداء ،امام (ره) و انقلاب است ومصیبت زمانی است که با سوءاستفاده از نام و یاد شهداء و خانواده های معظم شهداء نردبانی جهت رسیدن به قدرت، ثروت، ویژه خواری ،مطامع و امیال سیاسی خود بسازید.
,
 
,
در پایان خواهشمند است قداست شهداء و جانبازان را برای اخذ رای نشکنیم و این گنجینه ارزشمندرا محملی برای تقابل ها ، امتیاز گیری ها واهداف و اغراض سیاسی و جناحی خویش قرار ندهید وتقوا پیشه کرده و شهیدان و خانواده‌های ایشان را مستمسک اهداف جناحی و پیشبرد خواست سیاسی خود نسازید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه