اخبار داغ

رئیس دانشگاه شهرکرد:

بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق اهداف تبیینی سال جدید

بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق اهداف تبیینی سال جدید
شایان شامحمدی رییس دانشگاه شهرکرد به مناسبت فرارسیدن عید نوروز پیامی منتشر نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد، شایان شامحمدی رییس دانشگاه شهرکرد به مناسبت فرارسیدن عید نوروز پیامی بدین شرح منتشر نمود:

مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است

به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی این پیامی است که از دوست به یار آمده است

شاد باشید در این عید و در این سال جدید آرزویی است که از دوست به یار آمده است

اکنون که دستان پر نوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، دگر بار قلم آفرینش با رنگ بازی بر پیکره لوح پاک طبیعت ، نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می نماید و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآئین خویش را نثار نگاه و نگار ما می کنند. تا در تحولی شگرف نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان شیرین بیان را به نظاره بنشینیم و “یا مقلب القلوب ” گویان به ستایش آن جمیل بی نظیر به پا خیزیم.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دانشگاهیان در سالی که گذشت؛ با استعانت از آفریدگار رسیدن بهارشکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت است به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان را مسالت می نمایم.

امید است در سال جدید جامعه دانشگاهی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌خصوص تمهید شرایط حضور شاداب و مشارکت فعال استادان محترم، کارمندان خدوم و دانشجویان عزیز در فعالیت‌های علمی، پژوهشی و اجرایی ، زمینه تحقق اهداف تبیینی سال جدید را فراهم نمایند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه