اخبار داغ

کارشناس ارشد حقوق ؛

برنامه های ماهواره باعث افزایش آمار طلاق های عاطفی در خوزستان

برنامه های ماهواره باعث افزایش آمار طلاق های عاطفی در خوزستان
شیوع فرهنگ بی بند و باری فردی و تاثیر پذیری از برنامه های ضد دینی و اخلاقی از طریق ماهواره، فیلم ، CD و اینترنت از مهم ترین علل افزایش طلاق عاطفی در خوزستان است. در طلاق‌های عاطفی، زن و مرد یا انتظارات جنسی همدیگر را برآورده نمی‌کنند یا هرزه‌گری‌هایی می‌کنند که خارج از فرهنگ انسانی و استانی ما است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بانوپرس، انواع طلاق در خوزستان علت‌های متعددی دارد و یکی از علت‌های مهم آن استفاده از ماهواره است که باعث افزایش روز افزون طلاق عاطفی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانوپرس,

عاطفه موسوی کارشناس ارشد حقوق در این خصوص به خبرنگار بانوپرس گفت : شیوع فرهنگ بی بند و باری فردی که از طریق ماهواره، فیلم، CD و اینترنت در بین زوج ها  رواج می یابد از مهم ترین علل افزایش طلاق عاطفی در استان ما است.

,

موسوی افزود : طلاق در شهر ها ی خوزستان بیشتر از روستا ها است ، زیرا در روستا زندگی ها بر پایه سنت حاکم است و آن ها باورهای دینی و مذهبی را می پسندند و حرمت بزرگترها و گیس سفیدها را نگه می دارند و معنویت را در زندگی خود احساس می کنند و کنترل اجتماعی قوی دارند و نرسیدن ماهواره ، زیرا که علت اصلی ماهواره است که با تأخیر آن ناسازگاری و بی احترامی بیشتر می شود .

,

وی  در ادامه بیان کرد: طلاق عاطفی در بین خانواده های جوان در خوزستانی بالا رفته و مشکلات آن ها صرفاً مشکل مالی نیست .

,

این کارشناس ارشد حقوق تصریح کرد : خانواده های جوان مشکل فرهنگی و اجتماعی دارند که بیشترین دلایل آن وجود ماهواره در خانواده ها و تاثیر پذیری از برنامه های آن خصوصا فیلمهای ضد دینی و اخلاقی آن است .

,

موسوی در ادامه خاطر نشان کرد : در طلاق‌های عاطفی، زن و مرد یا انتظارات جنسی همدیگر را برآورده نمی‌کنند یا هرزه‌گری‌هایی می‌کنند که خارج از فرهنگ انسانی و استانی ما است و بیشتر این مسائل را از فیلم های ماهواره می آموزند .

,

وی در انتها گفت : همه انسانها به صورت غریزی متمایل به مقایسه خود و زندگیشان نسبت به دیگران هستند که صورت و سیرت همسر نیز از این قاعده مستثنی نیست. خصوصیت فیلمها و تصاویری که از ماهواره می بینند این است که به این مقایسه در ذهن شخص سرعت می بخشد و از آنجا که دست بالای دست زیاد است، وقتی که شخص شاهد افرادی باشد که صورتا و سیرتا  البته با هزار و یک ترفند  از همسر خود برتر هستند خودبخود نسبت به همسر خویش دچار دلسردی و نهیتا طلاق عاطفی خواهد گشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه