اخبار داغ

استاندار هرمزگان:

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد
استاندار هرمزگان بیان کرد : استفاده از ظرفیت های غنی و سرشار استان هرمزگان در راستای ایجاد تولید و اشتغال باید در راس کار و فعالیتهای سال 96 قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  هرمز؛جاسم جادری،استاندار هرمزگان با اشاره به نامگذاری سال 1396 به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی موضوعی بنیادین و اساسی در راستای رفع مشکلات و شکوفایی اقتصاد کشور است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی اظهار کرد: در سال 95 که به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده بود، دولت در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب اقدامات مهمی را آغاز کرد که استان هرمزگان نیز در این زمینه پیشرو بود.

,

نماینده عالی دولت با اشاره به پتانسیل های سرشار و غنی استان هرمزگان افزود: استان هرمزگان با توجه به داشتن ظرفیت های کم نظیر از استان های بسیار مهم اقتصادی کشور به شمار می رود و این استان در سال گذشته با اجرای اقدامات مهمی از جمله در زمینه رفع موانع تولید، افزایش صادرات غیرنفتی و واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش غیردولتی توانست رتبه نخست را در زمینه اقتصاد مقاومتی در کشور کسب کند.

,

جادری موضوع تولید و اشتغال را از مسائل بسیار مهم برای اقتصاد کشور دانست و بیان کرد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی موجب رونق تولید و در پی آن ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد و همه باید این دو موضوع مهم را که در نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته را سرلوحه کار خود قرار دهند.

,

استاندار هرمزگان با بیان اینکه بودجه عمرانی استان در سال 96 دو برابر افزایش یافته است گفت : انتظار مردم بر این است که بخشی از  درآمد گمرکات استان به توسعه استان هرمزگان اختصاص و  شش درصد سهم درآمد گمرکات وصول شود.

,

وی با اشاره به اهمیت رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور و به خصوص استان هرمزگان اظهار داشت: در استان هرمزگان در سال 96 با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا با توجه به ظرفیت های غنی و سرشار این استان، در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال طبق سیاست های اقتصاد مقاومتی که طبق نظر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گام برداریم و این مسئله مهم در راس فعالیت های استان خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه